שלושה חודשים חלפו מהיום בו איבד מושיקו הדדי את אימו, מזל. המשטרה קבעה כי הדדי שמה קץ לחייה, אבל בני משפחתה ממשיכים לטעון שמדובר ברצח. הבוקר (א') הגיע מושיקו מלווה באביו קובי אל לשכת הגיוס. "התחושות מעורבות", סיפר מושיקו בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. "מצד אחד אני מתרגש מהגיוס אבל מצד שני, האישה שהכי היה לה חשוב להיות פה - לא נמצאת. היא חיכתה לזה מאוד. זה היה החלום שלה".

מושיקו סיפר על השינוי הגדול שחל בבית מאז מות אימו. "קשה לנו מאוד להתרגל לשגרה החדשה. אנחנו עדיין לא מצליחים לעכל. פעם לא ידעתי לקפל חולצה והיום הפכתי להיות סוג של הורה", שיתף. "לאבא קשה מאוד בבית והוא צריך את העזרה שלי. לפעמים עם להכין אוכל לאחים שלי, לפעמים בלעזור להם להתכונן לבית הספר או להכין איתם את שיעורי הבית."

"ברור לי שאמא נרצחה", קבע מושיקו והעביר ביקורת על התנהלות המשטרה בפרשה. "מי שצריכים לתת את התשובות לא נותנים אותן. מתעללים בנו. דוחים אותנו שבוע אחר שבוע, מתייחסים אלינו כמו לזבל". המחשבות על זהות האדם שלדבריו פגע באימו לא נותנות לו מנוח. "אני כל היום שואל את עצמי מי יכול היה לרצוח אותה. אני פשוט מתחרפן, זה משגע אותי. לא מצליח להירגע מזה".

קובי, אביו של מושיקו, מנסה להתרגל למציאות החדשה. "הבית שלי עצוב עכשיו, ריק", סיפר. "זה הולך להיות מאוד קשה. אבל יש דרך שמושיקו צריך לעבור ובדרך כלל מה שהוא עושה, הוא עושה את זה טוב. אני סומך עליו. שילך ויצליח". גם קובי בטוח שהאמת עוד תצא לאור. "חייתי עם מזל 25 שנים. לילה לפני ישבנו בסלון ותיכננו את הטיול שנעשה בתאילנד במרץ", אמר. "אין סיכוי בעולם שהיא תעשה דבר כזה. מזי נרצחה. יבוא יום והאמת תתגלה. מישהו שיודע מה קרה שם יחוש אשמה ויבוא ויספר. יש מספיק אנשים שיודעים מה באמת היה שם".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12