שנה בדיוק חלפה מאז התאונה הקטלנית בה התנגש נהג המשאית אליחי טדרי ז"ל בגשר "קוקה-קולה" שקרס על משאיתו וגרם למותו. ילדיו, ליאור ושיפרית, עדיין מחכים לתשובות ברורות מהמשטרה באשר לנסיבות התאונה, ומסרבים לקבל את האחריות שהוטלה על אביהם המנוח כעובדה מוגמרת.

"עד היום לא נתנו לנו הסברים למה שקרה", סיפר הבן ליאור, "אומרים שמנוף המשאית לא היה סגור, אבל גם מנוף פתוח לא אמור להפיל גשר כזה. משהו לא מסתדר לנו פה". ילדיו של אליחי ז"ל סיפרו על יחס מזלזל מצד משטרת ישראל מאז התאונה. "הגענו לתחנה והחוקר הראשי ישר אמר לי שאבא אשם עוד לפני שחקרו. ביקשנו לאסוף את החפצים האישיים שלו, עד היום הם לא נמצאו, רצו שנלך לחפש אותם במשאית המעוכה".

הבת שיפרית עדכנה כי במהלך השנה שחלפה פנה אל בני המשפחה מהנדס והציע לגבש חוות דעת נוספת. "חיכינו שתעבור השנה ונתחזק רגשית כדי לעסוק בנושא. תיק החקירה עבר מהמשטרה לפרקליטות ומאז לא קרה איתו דבר".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה:
"עם סיום החקירה עודכנו נציגי המשפחה בדבר סיומה והעברת החומרים לפרקליטות. יחד עם זאת ולאור הטענות שהועלו, הקצין האחראי על החקירה ייצור קשר עם בני המשפחה בהקדם, על מנת לברר את הנושא ולתת מענה הולם על כל שאלותיהם".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12