"גשר יהודית" על נתיבי איילון עוד לא הוקם, אבל הוא כבר עומד – במרכזה של הסערה הפוליטית של הימים האחרונים. לאחר שהשר ישראל כץ הודיע כי הקמתו לא תתבצע בשבת ומנגד ראש הממשלה אמר כי לא הגיוני לחסום את הכביש העמוס באמצע השבוע, הבוקר נשמע גם קולם של התושבים.

אריאל אריאב וענבל שתיווי, פעילים תושבי שכונת מונטיפיורי הסמוכה למקום בו מתוכנן לקום הגשר, דיברו ב"חדשות הבוקר" עם נסלי ברדה. "הגשר הזה מבחינתנו הוא עורק חיים ואוויר לנשימה", הבהירו התושבים, "אנחנו תקועים פה כמו באי מבודד עם כניסה ויציאה אחת. גשר ירים פה את השכונה והעסקים גם מחוץ לשעות העבודה, אנחנו ממתינים לו בקוצר רוח מבחינתנו מחר בבוקר שיפתח".

על הפשרה שהוצעה לפיה יתבצעו העבודות במקום בשעות הלילה אמר אריאב בציניות: "אני מזמין את השר כץ שנתחלף, אני אבוא לישון אצלו במושב והוא ישן בדירה שלה לקולות העבודות שיהיו פה בלילה. שמעתי את שרת התרבות (מירי רגב) שהפכה כנראה להיות מהנדסת גשרים. שתבוא ותראה איך דרך של 40 שניות לוקחת פה 40 דקות". מה הצעד הבא של התושבים? "זה לא איום אבל אנחנו יודעים לעמוד על שלנו ואם צריך נחסום את הכניסה לעיר כמו שעשינו בעבר. אנחנו מצפים מעיריית תל אביב שפעם אחת תוביל מאבק בפוליטיקה על חשבון האזרח הקטן".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי, 06:15-09:00 בקשת, ערוץ 12