"אני לא הייתי רוצה לראות את בני גנץ כשר הביטחון", אמרה הבוקר (ג') שרת התרבות מירי רגב לניב רסקין בראיון ל"חדשות הבוקר" בערוץ 12. בהתבטאות חריפה שעשויה לסמן את ראשיתו של קמפיין שלילי כנגד הרמטכ"ל לשעבר לקראת כניסתו האפשרית לפוליטיקה, התבטאה רגב בחריפות נגד גנץ וייחסה לו אחריות למות אזרחים במבצע צוק איתן.

"כולנו זוכרים את גנץ כרמטכ"ל, וזוכרים מה קרה כשאמר 'צאו לקטוף כלניות בדרום'. הציבור עושה הנחות ליוצאי צבא וחושב שיש כאן איזה מושיעים. אקורד הסיום של הרמטכ"לות שלו היה צאו לקטוף כלניות ודניאל טרגרמן, הילד הקטן בן ה-4 נהרג. אני בטוחה שהיחידים שיכולים להוביל את מדיניות הביטחון הם הליכוד ונתניהו".

סקר מיוחד שנערך ב"חדשות הבוקר" מצא כי 30 אחוזים מהנשאלים חושבים שבני גנץ הוא המתאים ביותר להיות שר הביטחון הבא של ישראל. נפתלי בנט קיבל 20 אחוזים בסקר, יואב גלנט 12 אחוזים וראש הממשלה נתניהו 8 אחוזים בלבד.

רגב עקצה גם את שר הביטחון היוצא שציטטה סיסמת בחירות קודמת שלו. "מילה זו מילה אצל ליברמן" אמרה וציינה כי לאחר התפטרותו הודיע לה ליברמן שמפלגתו תתמוך בחוק "הנאמנות בתרבות" שהיא מקדמת, אך מאז שינה את דעתו והחליט שלא לתמוך בחוק. "נעביר את החוק הזה גם בלי ליברמן, יהיה רוב והחוק יעבור בשבוע הבא". 

ניב רסקין הזכיר לרגב התבטאות שלה מהשבועות האחרונים על כך שהקואליציה לא תוכל לתפקד עם 61 חברי כנסת, שזהו כזכור מצבה הנוכחי. "נכון שאמרתי שקשה לתפקד עם 61 ח"כים. יוכלו לסחוט את ראש הממשלה על כל דבר ויאיימו לא להצביע אם לא יעמדו בדרישות שלהם. צריך לתת לדברים לזרום ולראות אם אנחנו מצליחים לסחוב עם הממשלה הזאת עד נובמבר".

"בוודאי שאני רואה את עצמי מועמדת לשדרוג כמעט לכל תפקיד שיש", התייחסה השרה לאפשרות שתהיה חלק מסבב תיקים בממשלה, "אבל אני לא עוסקת בזה. ראש הממשלה יחליט מי יהיה שר החוץ ונמתין בסבלנות להחלטתו". 

"חדשותהבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12