בעוד כשבוע ינתן פסק הדין בעניינה של ענבל אור ובינתיים ממשיכה אשת העסקים לספוג אש בכלי התקשורת. לאחר ראיון סוער שנתנה בסוף השבוע לתכנית "אופירה וברקוביץ'" בערוץ 12, התעמתה הבוקר ענבל אור עם אשה שהתלוננה נגדה במשטרה, בשידור חי של "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין.

רבקה אלון היא שהתלוננה נגד אור במשטרה. בסוף השבוע צפתה בטיעונים שהשמיעה אשת העסקים בראיון ולא התרשמה. "נהניתי מכל רגע בראיון הזה, אייל ברקוביץ' אמר בדיוק את מה שקרה, שמכרו לנו דירה באוויר", טענה אלון והוסיפה: "לקחו מאיתנו את הגרושים האחרונים של כספי הפנסיה. ענבל פרסמה מודעות מפתות, בעלי התקשר ונציג הגיע אלינו הביתה, הוא רצה להפתיע אותי ורשם צ'ק על סך 100 אלף שקל. כשגיליתי שמדובר בענבל אור, הלכתי למחרת לבטל כי ידעתי שמדובר בנוכלת (לכאורה). היא ניסתה למכור לנו נכס שלא שייך לה בפרויקט "אלוף הניצחון", סתם כדי להוציא כספים". 

ענבל אור עלתה לשידור כדי להגיב לדברים, ולא נשארה חייבת: "אני מזועזעת, היא מושתלת", התייחסה אור למתלוננת נגדה: "שתציג קבלה שרכשה דירה, זה שקר. רכשנו קרקע ב"אלוף הניצחון" וכתוצאה מההליך הפלילי אליו הכניסו אותי בתרמית, העסקה לא צלחה. זו בושה וחרפה לבוא ולהגיד שאני מכרתי ולא בניתי".

"לעורך הדין שלי יש קבלות וכל מה שצריך", השיבה המתלוננת רבקה. "עובד של ענבל (שאת שמו ציינה) הגיע אליי הביתה ומכר לבעלי את הדירה בפרויקט "אלוף הניצחון". אם זה פרויקט שלה אז למה מישהו אחר בונה שם?"

ענבל אור ניסתה להדוף את הטענות, כולל אלו לגביי כשירותה הנפשית: "אם זה היה נכון כל הראיות נגדי לא היו קבילות."החברה שלי עבדה 11 שנה ומסרה מאות יחידות דיור. כל מדינת ישראל תראה איזו מרמה והונאה נעשו כאן, כולם יחטפו תביעות ויתנו את הדין. לא יתכן שחורצים את שמו וגורלו של אדם. הנושא נמצא בחקירה ואני מאמינה שיעשה צדק, שהאמת תצא לאור כל המדינה תזדעזע". צפו בראיון המלא עם השתיים.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12