עם קצת פחות מזל האירוע הזה יכול היה להיגמר אחרת. סרטון מצלמות אבטחה שעלה בסוף השבוע לרשת, מציג תיעוד של ילד שנפל אל הכביש ממכונית נוסעת בבית"ר עילית. הילד מיהר להתאושש ולקום על רגליו ללא פגע, כשנהג הרכב שנסע מאחוריו הספיק להגיב בזמן, לבלום ואף לחסום את הנתיב, כדי למנוע מנהגים אחרים לפגוע בו.

הבוקר (ראשון) סיפר אותו נהג שנסע מאחור, תושב בית"ר עילית יקי הרשקופ, על מה שקרה שם, בראיון לניב רסקין ב"חדשות הבוקר". "פתאום ראיתי ילד נזרק לכביש", שיחזר הרשקופ. "בהתחלה חשבתי שרכב פגע בו אז מיד חסמתי את הכביש ויצאתי מהרכב. כשירדתי הבנתי שלא פגעו בילד אלא הדלת נפתחה והוא התגלגל החוצה. כשהתקרבתי ראיתי שהילד קם על רגליו, שם את הכיפה על הראש וחוזר לרכב".

לפני שהמשיך בנסיעה הרשקופ ניגש לוודא שהילד אכן בסדר ולשוחח עם הוריו. "ניגשתי לראות שהוא בריא ושלם, דיברתי עם האבא שהיה גם כן בשוק ואמר לי אוי, איך זה קרה. ממה שראיתי בזירה הילד ואביו כנראה תפסו טרמפ עם נהג מבוגר, שאולי לא בדק שהם חגורים ואין לו נעילת ילדים ברכב. יכול להיות שהילד פשוט פתח את הדלת ונפל".

"המשטרה לא יצרה איתי קשר", עדכן הרשקופ, "שוטר אחד שלח לי וואטסאפ אם הכל בסדר וזהו. לי יש שלושה ילדים וכולם יודעים שלא מתחילים לנסוע עד שכולם חגורים, גם כשעולים לטרמפ והמסר שלי לכולם הוא להתנהל באותה צורה".

את תיעוד מצלמות האבטחה פרסם בטוויטר העיתונאי יוסי אליטוב. יצוין כי רק לפני ארבעה חודשים אירע מקרה דומה באזור אשדוד, שבו נפל ילד מרכב נוסע לתוך צומת מרכזי והודות לתושיה של עוברי אורח, יצא בלא פגע.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12