ויקי עטיה, אם חד הורית לארבעה ילדים, נקלעה לקשיים כלכליים אחרי שעסק התכשיטים שבבעלותה קרס בעקבות משבר הקורונה. הכסף נגמר, דמי השכירות לא שולמו ובעל הדירה דרש מויקי ומילדיה להתפנות מהבית. בני המשפחה לא התווכחו, ארזו את חפציהם וירדו לגינה, מבלי שיש להם מושג איפה יעבירו את הלילה.

"היינו בגינה, פתאום הגיע שליח והודיע לבעל הדירה שאני לא יוצאת מהבית", סיפרה ויקי ב"חדשות הבוקר", "תורם אנונימי שילם לי על חודשיים שכירות. אני לא יודעת מי זה, הוא ביקש שלא נדע. הוא אמר, 'לא יקרה דבר כזה שהמשפחה שלכם תהיה ברחוב'. לקח לי זמן עד שעיכלתי את זה, לא ישנתי בלילה הראשון. יש מלאכים בדרך, לי הגיע המלאך הזה ועכשיו אנחנו מתאוששים ומנסים להתקדם הלאה".

במקביל, ישראלים רבים החלו לרכוש תכשיטים מוויקי כדי לסייע לה לעמוד על הרגליים: "אני מקבלת תמיכה מאנשים מדהימים, לא עוזבים אותי לדקה. לצערי מהממשלה אף אחד לא עזר לי, אבל יש לי פגישה בכנסת ב-28 לחודש ואנשים ממשרד השיכון זמינים לי 24 שעות. אני בת 50, אבל הם מסבירים לי מה כן עושים ומה לא עושים ועוזרים לי בקשר לאפשרות לדיור ציבורי. הייתי צריכה את התמיכה הזאת".

"אני רוצה להגיד תודה לתורם, מקווה שיבוא יום ואוכל להגיד לך תודה גם פנים אל פנים", אמרה ויקי, "זה לא מובן מאליו. לא באתי ממקום שיתרמו לי, בסך הכל רציתי שיקנו תכשיט. אני מקווה שהיוצרות יתהפכו, שאגיע לדיור ציבורי ושהכל יסתדר".