לפני שבועיים וחצי אבדו עקבותיו של אביב משל, תרמילאי בן 23 מכפר סבא, לאחר שנכנס לגלוש באי נסה למבונגן שבאינדונזיה.

משלחת חיפוש מישראל פתחה במסע חיפושים נרחב אחרי משל, אך עד לרגע זה לא הצליחה לאתרו. החיפושים צפויים להיפסק בעוד כשבועיים והמשפחה יצאה בקמפיין מימון המונים כדי לאפשר את המשך החיפושים.

צהלה, אמו של אביב, סיפרה ב"חדשות הבוקר" על הקשיים שאיתם היא מתמודדת מאז שבנה נעלם. "זה סיוט של כל הורה, בטח להורים שהילדים שלהם תרמילאים", סיפרה צהלה. "הם נוסעים ואתה מצפה שהם יחזרו הביתה. אנחנו מקווים שיימצאו אותו כמה שיותר מהר, בריא ושלם. אולי מישהו אסף אותו, אולי הוא תקוע באיזשהו מקום ואין לו איך להודיע לנו".

איש הטלוויזיה מודי בר-און, ידיד המשפחה, סיפר על הקשיים במימון החיפושים. "אנחנו מנסים לממן את זה, כי זה יקר להחריד והביטוח נגמר. זו מדינה שהיחסים שלנו איתה מסובכים, וזה עולה הון תועפות. חייבים למצוא אותו".

צהלה, זה הטיול הגדול הראשון של אביב?
"כן, לפני כן הוא נסע לחו"ל ועבד בעגלות בקליפורניה. הוא חסך שקל לשקל, חזר לארץ והמשיך לעבוד. הוא שירת בחיל הים, השתחרר ובאמת רצה לצאת לטיול הגדול של החיים".

יש לו חלומות רבים שהוא רוצה להגשים.
"נכון, אביב הוא בחור מאוד יצירתי. הוא כותב המון קטעי הומור וסאטירה, גם לסטנדאפיסטים. הוא למד תסריטאות במגמת קולנוע ולפני הנסיעה הוא קנה פלטופ ותיכנן לכתוב. יש לו עוד הרבה דברים לספר ואנחנו רוצים שכולם ייהנו".

עכשיו אתם מבקשים סיוע במימון המשך החיפושים.
"אני רוצה להגיד תודה לכל מי שתומך בנו ועוזר לנו, אנחנו מעריכים את זה מאוד. פתחנו דף פייסבוק, 'מחזירים את אביב', ויש שמה את כל הפרטים למי שרוצה לתרום. לא משנה כמה, העיקר תעזרו לנו, כי המטרה שלנו היא להחזיר את אביב הביתה בשלום".

לסיוע:
שם החשבון- עו״ד שי פורת בנאמנות עבור משל
בנק הפועלים
סניף 780- יצחק שדה
מס׳ חש׳- 417860
או בקישור: https://www.drove.com/campaign/5d1a05acf0bd6300011094fa
או בביט למספר: 0543517653