בני הזוג לביא מראשון לציון יצאו מבית החולים עם תינוקת בריאה לגמרי, אך כעבור ימים אחדים גילו שדווקא בביתם נדבקו השלושה בנגיף הקורונה. חבר שביקר בבית המשפחה כדי לפגוש את בתם התינוקת, הדביק אותה וגם את ההורים במחלה.

"יצאנו מבית החולים, הגענו הביתה ובערב ביקר אצלנו חבר", שיחזרה הילה, "אחרי יומיים הוא גילה שהוא חולה בקורונה. כשהודיעו לנו היה הרבה לחץ ובכי, כי הייתי מאוד קרובה לקטנה". כעבור כמה ימים, כשהתינוקת בת שמונה ימים בלבד, גילו בני המשפחה כי נדבקו מהחבר: "זה היה מאוד קשה, לא האמנתי שזה נמצא אצלה. לא היה לי מושג מה לעשות, לא ידעתי איך היא תגיב ואיך היא תתמודד עם זה. כשאת שומעת קורונה את מאוד נלחצת ונבהלת, לא ידעתי איך לזהות תסמינים אצל ילדה בת שמונה ימים".

הילה ובעלה עידן נזהרים שבנם הבכור לא יידבק גם הוא: "הוא יצא שלילי ואנחנו נשמרים מפניו כמה שאפשר. מסיכות, מחטאים ידיים, מנקים משטחים, משתדלים כמה שיותר כדי שלא יידבק. בעלי ואני חטפנו הלם, אנחנו מסתכלים על זה בצורה אחרת ושומרים על עצמנו כדי שלא לעבור על זה שוב. סבא וסבתא ראו את הנכדה מחוץ לחלון והתחילו לבכות. הדודים והדודות מתקשרים ורוצים לבוא לראות, אבל אף אחד לא ראה אותה עדיין. זה מאוד קשה".

מתי הסיפור יהיה מאחוריכם?
"זאת אחת הבעיות הכי גדולות, כי לפי ההנחיות החדשות לא רוצים לערוך לנו בדיקה נוספת. אנחנו כל כך נלחמים על זה, ההורים שלנו בקבוצות סיכון מאוד גבוהות. אני צריכה להחזיר ילד לגן ובעלי צריך לחזור לשגרה. אנחנו מחכים לבדיקה הנוספת, אבל עושים לנו בעיות".