איתי מלכה, בעל וילה להשכרה מהישוב שומרה, לא תיאר לעצמו את עוצמת ההרס שישאירו אחריהם תלמידים מבית שאן, ששכרו את הוילה לטובת חגיגות סיום הלימודים. הטלוויזיה נתלשה מהקיר, רהיטים רבים נשברו והספות נקרעו. וכל זאת, לטענת מלכה ועורך דינו אבי קורקוס, בגיבוי מלא ובעידוד אמא של אחד התלמידים.

"הוסבר לילדים שהמוזיקה תהיה בגבול הטעם הטוב. ברגע שהגיעה לפה משטרה בפעם השלישית, האמא שאחראית על כולם וחתמה על החוזה, הודיעה לי במפורש, שבמידה ולא תהיה מוזיקה, הבית ייהרס במלואו. וזה מה שקרה", סיפר מלכה ב"חדשות הבוקר".

היא איימה עליך מפורשות?
"היא כתבה לי בוואטסאפ שלא משנה מה יהיה, הבית נהרס. יש לי צילומים בוואטסאפ שהיא כותבת לי שהיא הזמינה מישהו שייקח את המיטות, את הסנוקר, את הכל, עד שלא אחזיר לילדים את הכסף. הם הביאו תקליטן מטעמם, ואין לנו בעיה שתגיע כל סוג של מוזיקה, כל עוד זה בגבול הטעם הטוב, בתוך הבית או מחוצה לו. ברגע שהגיעה משטרה זה עבר את גבול הטעם הטוב".

ההתכתבות בין האמא לבעל הוילה (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, קשת12)
צילום: מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, קשת12

האם טענה בשיחה עם מערכת חדשות הבוקר: "השיימינג המטורף הזה שעושים הוא קשה, קשה לשמוע ולראות את זה. יש לנו הוכחות שהילדים לא שברו כלום, אולי שולחן וגם זה אני בספק. יש לי צילום ממסיבה מלפני שבועיים ששלחו לי, הסנוקר היה קרוע, אז אנחנו לא קרענו את הסנוקר כמו שהוא טוען".

עוד הוסיפה האם כי, "יש לי צילומים ממסיבת רווקות שהספה הייתה שבורה, אני יכולה להוכיח הכל. צילומים מול צילומים. אני שלחתי הודעות לבעל הוילה, לאיתי הזה, בשביל שיגיע לוילה, שאני שוברת לו את הוילה, שאני אעשה לו ככה וככה, בשביל שיבוא לוילה. הוא לא היה מוכן לבוא ולתת לנו פתרונות".

איתי, האמא טוענת שהוילה הייתה הרוסה עוד מלפני כן.
"זה בסדר שיש טענות, אבל הן לא נכונות. יכול להיות שהיה שולחן שבור ונקנה שולחן חדש והוא נהרס עוד פעם. אין קשר בין הטענות לבין מה שהיה. אנשים גם אומרים שהם היו לפני שנתיים והוילה הייתה הרוסה, אבל הוילה פתוחה שנה וחצי".

אתה מספר גם על תקרית בין התלמידים לאחד העובדים שלך.
"נכון, הוא הגיע בתשע בבוקר אחרי שהוא ראה את ההרס הענק שנגרם פה ופשוט ניסה להוציא אותם מהבית. אני חושב שזה דבר הגיוני ולגיטימי. הילדים ניסו להתקיף אותו עם מגב ומטאטא ולדחוף אותו במדרגות. אנחנו נתנו להם עד תשע בבוקר להישאר, וזאת אחרי שהאמא איימה עלינו בשלוש בבוקר שתהרוס את כל הבית".

זה לא באחריות שלך כשאתה משכיר את הוילה, לבדוק למי אתה משכיר אותה? זה היה ברור שאם יש שם מסיבת סיום, יהיה גם אלכוהול.
"אתה צודק, אבל אלה דברים שלא בשליטתנו. אלה דברים שאנחנו לא אמורים לדעת עליהם. האמא חתמה על הטופס, היו מספר הורים מלווים במקום, הם היו אמורים להשגיח. אני לא שוטר ולא מפקח של אף אחד, אני נותן את הוילה שלי כדי שאנשים יהיו מרוצים".

עורך הדין קורקוס, באילו צעדים אתם מתכוונים לנקוט?
"מרשיי הגישו תלונה במשטרה. משטרת ישראל תבדוק את העניינים האלה. לחלופין אנחנו מחכים לחוות דעת מקצועית כדי לבדוק את אומדן כל הנזקים שהתרחשו בוילה. אני מעריך שהנזק נאמד בעשרות אלפי שקלים. תוגש תביעה ובית המשפט ייקבע. הם יעלו את הטענות שלהם, לנו יש את צילומי המסך וכפי שראיתם, ההודעות חד משמעיות ומדברות בעד עצמן".