תיעוד יוצא דופן מהשוק בנתניה: בעל דוכן ירקות שהוציא סחורה למדרכה כדי שלקוחות שחוששים להיכנס לחנות סגורה בגלל הקורונה לא ירתעו מלקנות אצלו, זכה לביקור מפקחי העירייה שהחליטו להחרים את הסחורה שלו. בעל הבסטה נשבר ומתוך זעם השליך ארגזים עם ירקות לעבר הפקחים. התיעוד פורסם לראשונה באתר "אורנה חושפת".

"תתביישו לכם, מושחתים, אתם לא נותנים לי להתפרנס", צעק בעל הבסטה יוסי רומנו על הפקחים, "אתם לוקחים את האוכל של הילדים שלי, אתם לא מתביישים? תחרימו, המאפיה הזאת תיגמר".

רומנו טען ב"חדשות הבוקר" כי העירייה מתנכלת לו ולבעלי בסטות נוספים בשוק כבר זמן רב. "20 שנה שהעירייה מתנכלת לנו וגורמת לנו לעוגמת נפש", טען רומנו, שבינו לבין העירייה מצוי סכסוך משפטי מתמשך. "אני הולך לעשות משפט נגד ראש הפיקוח ונגד ראש העיר, יש הרבה דברים שאני יודע ואני הולך לדבר עליהם. המאפיה הזאת לא תימשך בעיר נתניה, אנשים מסכנים".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "הדוכן הוקם ביום שישי בניגוד לחוק. מר רומנו התבקש על ידי הפיקוח העירוני להחזיר את ארגזי הסחורה שהוציא לחנותו, ולא רק שלא הסכים אלא החל להשליך את תכולת הארגזים לכל עבר ולכן הסחורה הוחרמה. בין העירייה לבין מר רומנו מתנהלים הליכים משפטיים למעלה מעשור ואף בימים אלה תלויים ועומדים הליכים משפטיים בין הצדדים".