ילדיה של דקלה לוי חיכו זמן רב לאירוע בר ובת המצווה המשותף שלהם באולמי "נוביה" בחיפה. אבל בשיאו של האירוע המשמח פרצה שריפה ובמזל גדול איש לא נפגע. בתיעוד רגע השריפה נראים חבריהם של ילדי בר המצווה יוצאים בבהלה מהאולם המתמלא בעשן לאחר שהבינו כי מדובר בשריפה.

"הכל התמלא עשן, הייתה פאניקה", שחזרה הבוקר דקלה לוי, אמם של השניים בראיון לנסלי ברדה ב"חדשות הבוקר". היא הוסיפה: "אף אחד לא ידע מה לעשות באותם רגעים, קייווינו שיהיה אפשר להמשיך את האירוע, אבל המשטרה הבהירה שאין סיכוי שזה יוכל להימשך".

את בני המשפחה מייצג עורך הדין גיא סיוון שאמר: "לא היה גורם אחראי מטעם האולם שידאג לפינוי. אחרי האירוע ניסינו לדבר עם בעלי האולם והתרשמנו שהם לא מבינים את האחריות שלהם". עורך הדין הוסיף כי התרשם שבהנהלת האולם לא מבינים את המשמעות מבחינת הילדים שהאירוע שלהם נהרס, והאמא הוסיפה: "זו אכזבה גדולה מאוד, ממש טראומה. הילדים שלי בכו המון".

מאולם "נוביה" נמסר בתגובה:
"מערכות הכיבוי שבאולם פעלו כראוי, דבר אשר מנע פגיעה בגוף או רכוש. האירוע המצער התרחש כתוצאה מהשלכת בדל סיגריה דלוקה על ידי מי מהאורחים אל תוך ערימת קונפטי אשר הייתה בסמוך לבמה וזאת על אף כי חל איסור מוחלט לעשן בשטח האולם. הנהלת האולם מצרה על עוגמת הנפש שנגרמה לבעלי השמחה ולאורחיהם".

"חדשות הבוקר": א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12