זאת הייתה אמורה להיות הבשורה החדשה בתחום הנדל"ן, אבל בינתיים תכנית "מחיר למשתכן" זוכה ללא מעט ביקורת ציבורית. כשמצד אחד נשמעות הטענות של הזוכים בהגרלות על רמת גימור נמוכה ועלויות כספיות שמייקרות את הרכישה, מהצד השני גם הקבלנים לא מרוצים. יגאל דמרי, הבעלים של חברת הקבלנות י.ח דמרי, התבטא בחריפות כנגד התכנית והעריך כי תופסק: "התכנית עצמה טובה לזוגות הצעירים אבל נעשית בדרך עקומה". 

בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, דמרי התייחס לעובדה שבעבר המענקים ניתנו לזוגות צעירים שביקשו לגור בפריפריה, אך כיום גם מי שמבקש לגור במרכז זוכה לסיוע. "האוצר גורם להגירה שלילית מהפריפריה למרכז", הוא הזהיר מפני ההשלכות של "מחיר למשתכן". ח"כ רועי פולקמן ממפלגת "כולנו" דחה את הטענות, והסביר שמשבר הדיור נוצר בין היתר בגלל שלא נעשתה בנייה באיזורי הביקוש, ולכן גם במרכז ישנם מענקים.

עוד טען פולקמן כי המניעים של דמרי כנגד הפרויקט הם כלכליים בלבד: "ל-45 אלף זוגות צעירים הפרויקט בהחלט עזר, ברור שלמר דמרי זה פחות טוב כי הוא עשה קופה על עליית המחירים". דמרי לעומת זאת לא מכחיש שאכן הייתה ירידה במכירות אך מדגיש שהחברה לא נפגעה כלכלית. "אין למדינה פתרונות דיור", דמרי שם אצבע על הבעיה המרכזית של הפרויקט, "נכון שאישרו 40 אלף יחידות דיור אבל את הקרקעות יקבלו רק בעוד שנתיים".

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה', 07:00 בקשת 12