קלוד, ילד בן תשע, עבר בימים האחרונים שני ניתוחים להשתלת עור, מחובר לאינפוזיה וסובל מכאבים חזקים ברגל, לאחר שהותקף על ידי כלב. מדובר במקרה חמור עוד יותר, כשמביאים בחשבון שהכלב שתקף אותו, הוא כלב משטרתי.

"שיחקתי כדורגל במתנ"ס והכלב קפץ עליי", שיחזר קלוד בראיון ל"חדשות הבוקר" את מה שעבר עליו: "ניסיתי להשתחרר אבל לא הצלחתי, עד שמי שאחראי על הכלב הגיע ועצר אותו. זה נמשך שתי דקות והכלב היה פשוט בטירוף".

"המשטרה הודיעה לי על מה שקרה וישר רצנו לבית החולים", סיפרה יוליה, אמו של קלוד, "המקום מצולם וכשביקשנו את הצילומים, הבנו שהמשטרה אסרה על מנהל המתנ"ס לשחרר את הווידאו". בשל הנסיבות, המקרה מקומם במיוחד את בני המשפחה שמגבשים תביעה בימים אלו. "אנחנו יוצאים עם כלב קשור ברצועה, מחסום פה ובשעות שילדים לא מסתובבים בהן. אני לא מבינה מה יש לעשות עם כלב כזה ברחבת מתנ"ס, בשעה 19:00 בערב שבה ילדים רבים משחקים ויוצאים מחוגים". בינתיים, ישאר קלוד בן ה-9 בבית החולים לפחות עד תחילת השבוע הבא.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה את המקרה החריג, שמתוחקר במשטרה בימים אלו. הכלב הוכנס להסגר לאלתר ובמקביל הועבר דיווח למחלקה לחקירת שוטרים".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12