השחקנית דניאל גל הופיעה עם המחזמר שייקספיר מאוהב מול תלמידי תיכון, כשבמהלך סצינה בה היא מסירה את החלק העליון של הבגד שלה, צילמו אותה תלמידים מבית הספר ויצ"ו בנהלל. בתגובה, ירדה השחקנית בבכי מהבמה ופרסום המקרה עורר עניין רב ברשת.

ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, שוחחו עם מנהלת בין הספר, שמסרה בתגובה: "התהליך טופל באופן הכי מכובד ונכון שיש, על ידי צוות בית הספר והקאסט של ההצגה. נערכו שיחות והעניין טופל יפה והסתיים בטוב. זה שהתקשורת עלתה על זה עכשיו זה בסדר, אבל כבר בזמן ההצגה נעשה תהליך שגם הסתיים באותו יום ולכן, מבחינתנו העניין הסתיים בצורה מכובדת". כשמנהלת בית הספר נשאלה על ידי המראיינת מה אמרו התלמידים ואיך הסבירו את המעשה שלהם, היא העדיפה לסיים את השיחה.

מדובר בסצינה קצרה, שבה רואים את הרגע בו מסירים את התחבושות מעל החזה של הדמות הראשית ויולה, שמסתירות את העובדה שהיא אישה. דניאל גל עצמה, דיברה אתמול בתכנית "אחת שיודעת" והתייחסה למקרה: "התחלתי לבכות, התכוונתי לפרק את התפאורה ולזרוק עליהם. אני אפילו לא יודעת אם זאת הטרדה מינית, אבל בהחלט הטרדה וחדירה לפרטיות". לאחר שירדה דניאל מהבמה היא שוחחה עם מורות בית הספר והחליטה לעלות שוב ולהעמיד את התלמידים על טעותם. "אני מצפה מהם להבין שחרמנות זה סבבה, השאלה מה עושים עם זה.כשראיתי את הפנים שלהם אמרתי וואי, הם עוד שניה מפקדים בצבא, הם עוד שניה בוסים של אנשים, כמה זה חשוב לתפוס את הרגע הזה", הסבירה.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-07:00, בערוץ 12