בפעם הקודמת שהרב מוטי אלון הואשם בעבירות מין התפרץ כלפיו תלמיד ישיבה בשם נחום פצ'ניק בעימות מפורסם שתועד גם במצלמות הטלוויזיה. לאחר חשיפת התוכנית "עובדה" עם אילנה דיין, על תלונה חדשה  כנגד אלון, התראיין פצ'ניק ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין (רביעי) וסיפר כי לא הופתע מהתפוצצות הפרשה.

"לא נפלתי מהתלונה החדשה נגד הרב", סיפר פצ'ניק בשיחה מביתו שבגוש עציון. "מאחורי הכריזמה יש סיפור של אדם פוגע ולא צריך לתת לזה מקום, לא לבוא לשיעורים שלו. גם אדם מקסים יכול לפגוע, הוא במקום של הכחשה".

למרות הדברים, מי שהתפרץ בעבר לעברו של מוטי אלון הביע חמלה כלפיו הבוקר. "אני שלם עם העימות שהיה לי עם מוטי אלון, אך למדתי שצריכה להיות חמלה גם כלפיי מי שפגע", הוא הסביר את גישתו. "אני לא מצדיק את המעשה, ליבי גם עם הנפגע וגם עם הפוגע. כדי להגיע למקום שאתה פוגע אתה צריך להיות אדם סובל".

הרקע למעורבותו הרגשית של פצ'ניק בפרשות מוטי אלון הוא פגיעה מינית שעבר בעצמו בצעירותו ואליה התייחס גם כן: "את הסיפור שלי סיפרתי כבר פעמים רבות, מי שפגע בי הוא רב אבל זה גם אבא שלי. שאדם כל כך קרוב פוגע בך זה מסובך, כואב יותר, אבל גם מעורר את המקומות של החמלה. אם אשמור טינה כל החיים – אפסיד. אני רוצה שיהיה גם את הצדק והדין אבל גם מקום לחמלה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12