חיים אתגר, מגיש "יצאת צדיק", התארח באולפן "חדשות הבוקר" וסיפר על הטכנאי שיעמוד במרכז התוכנית הערב: "מה קורה כשמישהו שנתפס לפני כמה שנים במצלמות של 'יצאת צדיק' כשהוא לא מתנהל בדיוק כמו צדיק, נתפס לפני כמה חודשים כשהוא שוב לא מתנהל בדיוק כמו צדיק ואז במהלך הדיון מגיע ואומר, 'תנו לי עוד הזדמנות, אני משנה את דרכי'?".

אתגר סיפר על ההחלטה לתת לטכנאי הזדמנות שלישית ועל התקווה שיפעל אחרת הפעם: "נתנו לו הזדמנות, אבל האם הוא שינה את דרכו? האמון שלי בבני אדם הולך ומתמעט, אני לא בטוח שמנגנון של אנשים משתנה כל כך מהר", אמר אתגר.

אתגר סיפר גם על הפרק החדש של "המתחזים" שישודר ביום שבת. בפרק, יובא סיפורה של רקפת דור שהאמינה שמצאה את אהבת חייה, אבל אחרי שנתיים של חיים משותפים גילתה שמדובר במתחזה שגנב מיליונים ממנה ומבני משפחתה.

"האיש נכנס לתוך הלב של המשפחה, לתוך המרקם המשפחתי", סיפר אתגר, "הוא הפך להיות חלק מהמשפחה ומהחיים של הילדים של רקפת, נכנס להם ללב. רקפת שמחה מאוד כי היא אישה פתוחה ומאמינה, היא ראתה גם שרמת החיים שלה עולה לאט לאט. הוא פינק אותה מאוד ומצא את דרכו לחשבונות הבנק שלה".

והיא לא חשדה בכלום?
"לא כולנו אנשים ששמים לב תמיד להתנהלות של בני הזוג ולמה שקורה מסביב. היא בטחה באדם וחייה התקדמו והתפתחו והיא עברה לבית חדש, למקום חדש, חייה נראו אחרת, עד שפתאום היא הבינה מה קרה שם. זה סיפור לא יאומן, היא הבינה שהחיים שלה השתנו, שהאיש שהיא נמצאת איתו הוא לא האיש שהיא חשבה שהוא, גם לא מבחינת השם לטענתה".

העימות עם המתחזה היה סוער מאוד.
"הלכנו להיסטוריה המאוד מאוד מורכבת שלו והגענו גם למפגש איתו בבית המשפט, במהלך ניסיון שלו למנוע את השידור הזה. המפגש הפך להיות מאוד טעון ולרגעים גם אלים. אני עושה הרבה מאוד עימותים בתוכניות בתקופה האחרונה, אבל זה היה יוצא דופן, טעון ובהחלט חריג. הייתה שם מהומה".

מעורכי דינו של אילן אברמוב נמסרה תגובה מפורטת במסגרתה הכחיש את כל הטענות שהופנו כלפיו, טען שרקפת ומרואיינים אחרים בתחקיר משקרים ואמר כי יוכיח את חפותו.