השופטת אתי כרייף, שחשודה במתן שוחד בפרשת "מין תמורת מינויים", מחקה, כך לפי החשד, תכתובות אישיות ואינטימיות לכאורה שלה עם שר האוצר משה כחלון, שהיה חבר בוועדה למינוי שופטים והמליץ עליה לתפקיד. לפי הפרסום בחדשות 13 ובאתר המקום הכי חם בגיהנום, כרייף הציעה לשר להיפגש עימה מספר פעמים. "תודה על האמון שנתת בי מלכתחילה, אין סיכוי שאאכזב אותך. אוהבת אותך, מתגעגעת ורוצה לראותך", כתבה כרייף לשר.

"ההתכתבויות הן דרמטיות וסנסציוניות", קבעה עדי מאירי, הפרשנית לענייני משטרה ומשפט ב"חדשות הבוקר", "זה לא משנה אם זה פלרטוט, טיזינג מצידה של השופטת או משהו הרבה יותר עמוק, קשר אינטימי ואולי גם מיני. לא מדובר כבר בקשר בין יושב ראש לשכת עורכי הדין לשופטת, אלא בקשר לכאורה בין שופטת לשר הבכיר כחלון שהיה חבר בוועדה למינוי שופטים וזה שמלכתחילה העלה את שמה כמועמדת למינוי".

"השופטת מדברת עם כחלון על כך שהיא רוצה לפגוש אותו ושהיא רוצה עד מאוד 'להרים את נטל הראיה', שעל פי החשד של השוטרים זה אנלוגיה למשהו מיני", הסבירה מאירי, "הוא אומר לה שהוא כרגע בשדרות, קצת רחוק, והיא אומרת, 'חשבתי לעצמי שאם מזדמן לך לעבור בסביבה לחגיגות המימונה, אפשר להקדים את נטל הראיה, ולו לקצת'. כשהוא אומר לה 'אני לא יכול, שבת שלום לשופטת הכי...', היא עונה לו, 'אתה בטח כבר לא זוכר איזה 'הכי' אני בכלל, ממתינה בסבלנות להזכיר לך'".

ההתכתבויות בין השר כחלון והשופטת כרייף נחשפות (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
עורך הדין עדי כרמלי | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

עורך הדין עדי כרמלי, טען כי ההתכתבויות בין כרייף לכחלון נערכו זמן רב אחרי שמונתה לשופטת ועל כן לא השפיעו כלל על בחירתה לתפקיד. "ההתכתבות שפורסמה מתייחסת לתקופה של שנה-שנה וחצי אחרי מינויה של השופטת והיא לא תרמה לה למינוי", פירט כרמלי, "שמונה מתוך תשעה חברי הוועדה המליצו עליה, אז מה זה אומר על כל השמונה האחרים? אנחנו לא יודעים מההתכתבות שפורסמה מתי התחיל הקשר. גם לשופט יש חיים פרטיים ומותר שתהיה לו פרטיות".

כרמלי תקף את המשטרה על הפגיעה החמורה בפרטיותיה של השופטת: "מה שמוסרית מטריד אותי בפרשה הזאת, זה שחדרו לאנשים לטלפונים ומציפים הודעות פרטיות", אמר עורך הדין, "אף אחד לא היה רוצה שיוציאו את ההודעות שלו ברבים. אני רוצה לחיות במקום שאנשים לא מאבדים את הזכות שלהם לפרטיות. אין מטרה בהוצאת ההודעות החוצה עכשיו מלבד להיות צהוב וחטטני".

השופטת כרייף חשודה בהשמדת ראיה, משום שהיא מחקה את ההתכתבויות בינה לבין השר כחלון. אם אין פסול בהתכתבויות הללו, למה היא מחקה אותן?
"המשטרה אפילו לא חקרה את כחלון. בשביל לחקור אותו ואותה על מתן וקבלת שוחד היו צריכים לחקור אותו באזהרה, אבל לקחו ממנו רק עדות פתוחה, זאת אומרת שהוא לא חשוד במתן שוחד ולא בקבלת שוחד, ואותו הדבר לגביה. השופטת כרייף לא חשודה בשום מעשה פלילי שקשור לכחלון. השופטת מחקה את ההודעות מהחשש לפרטיות שלה ולא משום סיבה אחרת, לעשות מזה שיבוש הליכי משפט זאת בעיה. אי אפשר לשבש משהו שלא חשוד כעבירה".