בחודש שעבר רן דנקר שחרר את "משהו אחר (הולך לקרות הלילה)", הסינגל הראשון מתוך אלבום הקאמבק שלו, שיצא אחת-עשרה שנים אחרי ההצלחה של "שווים", אלבומו המשותף עם עילי בוטנר. הבוקר רן התראיין לתכנית של ניב רסקין, שם סיפר על פסק הזמן הממושך שלקח מהתעשייה ועל השינויים שעברו עליו במהלך אותה תקופה.

"אני חושב שזה היה עניין של בשלות והמון שנים של חיפוש בכל מיני תחומים", סיפר דנקר, "גם בתחום המוזיקלי הרגשתי שאני צריך להתפתח בשביל שיהיה משהו שאני רוצה להגיד כמו שאני רוצה להגיד. אני מרגיש שבאלבום זה קרה. הוא מאוד חשוב מבחינתי, אלבום סולו ראשון, מאוד אישי ואני מאוד מחובר אליו. שמח ומתרגש לחלוק אותו עם הקהל". על פסק הזמן והמעבר הזמני לחו"ל הוא הוסיף: "אני מרגיש שזה היה תהליך טבעי. התחלתי מגיל מאוד צעיר. בגיל 19 כבר הייתי עמוק בתוך תעשייה מהירה, משוגעת ותחרותית. הייתי צריך את הזמן הזה לעצמי".


בהמשך הראיון רן התייחס למוזיקה החדשה שלו, שבחלקה עוסקת במערכות יחסים בין גברים. על אמנים בעלי נטיות מיניות דומות, שממשיכים לשיר על מערכות יחסים בין גבר לאישה, הוא אמר: "זה תמיד קצת צורם לי, אבל זה מאוד קל להגדיר, לתבנת מישהו. יכול להיות שאלה שכותבים לא על הדבר עצמו, לא בהכרח מסתירים. יכול להיות שיש שם גם עניין של הסתרה או של חוסר נוחות, אבל מי אנחנו שנשפוט מישהו על חוסר הנוחות שלו?".

רן יופיע בזאפה חיפה ב-22.12 (שבת), בזאפה הרצליה ב-9.1 (רביעי) ובגריי ביהוד ב-24.1 (חמישי).