שבוע אחרי שבנו נולד, ירון עטיה בוכריס חלה בקורונה, מצבו הדרדר במהירות והוא אושפז בבית החולים במצב אנוש. במשך תשעה ימים שכב בטיפול נמרץ מורדם ומונשם, הרופאים לא נתנו לו סיכוי. אלא שאז, עטיה בוכריס התעורר, התאושש מהמחלה והחלים לחלוטין.

"הקדוש ברוך הוא עשה איתי ניסים גלויים, הוציא אותי מאפלה לאורה", סיפר עטיה בוכריס ב"חדשות הבוקר" ושיחזר איך הכל התחיל: "ביום הברית של הבן שלי לא הרגשתי טוב, כאבים חזקים בצלעות. הזמנתי אמבולנס ואמרו לי שזה מלחץ ומתח, בגלל הברית וההוצאות על בת המצווה של בתי, 15 אלף. הלכתי לקופת החולים כמעט מעולף, מתנדנד, ושם אמרו לי לרוץ מיד למיון".

מה הרגשת באותן שעות?
"קוצר נשימה, לא יכולתי לנשום. כמו בן אדם שנמצא מתחת למים ולא מוצא פתח לעלות. פינו אותי ישר לטיפול נמרץ, הרדימו אותי והנשימו אותי במשך תשעה ימים. המשפחה התקשרה לרופאים שאמרו לה שאין מה לעשות, 'הבן אדם לא מגיב, המדדים נמוכים'".

אתה זוכר את הרגע שבו התעוררת?
"אני זוכר שחתכו לי את הפלסטיק, הבוסטר של ההרדמה, הטעם של זה היה מגעיל ומר. הרגשתי רע, היו לי סחרחורות אחרי זה, רק ישבתי על המיטה והקאתי. לא יכולתי ללכת. עד עכשיו חברים ובתי עוזרים לי לקום, אני לא יכול ללכת על רגל ימין וכל הצד הימני שלי רדום".

בנו התינוק של עטיה בוכריס נדבק גם הוא בקורונה אך בינתיים הספיק להחלים. אשתו של עטיה בוכריס נדבקה גם היא ונשלחה למלונית, כמו גם בתם בת ה-12. "יש לי תשעה ילדים רצופים, שלושה שבועות הם לא ראו את אמא ואבא ונכנסו לחרדות ולפחדים, זה לא פשוט", הודה עטיה בוכריס, "כשחזרתי הביתה הילדה הגדולה ובני בן השלוש קיבלו אותי והרגשתי ממש בגן עדן".