אירוע מיוחד שמזוהה עם יום העצמאות והפך למסורת הוא משדר "הכוכבים של צה"ל". עידן רייכל שיופיע בערב, עבר בין הבסיסים בארץ וחיפש את החייל שישיר איתו על הבמה. הבוקר (שלישי), הזמר והחיילת שנבחרה בנוסף לתשעה חיילים נוספים - טוראי נטע אריכא, סיפרו לניב רסקין על ההכנות למופע שישודר ביום רביעי (בשעה 22:00, קשת 12). 

"אני מתרגש מאוד, זאת השנה השנייה שאנחנו מופיעים במסורת 'הכוכבים של צה"ל'. זה מופע שמורכב מחיילים וחיילות מדן ועד אילת שהופכים להיות הזמרים במופע המרכזי של קשת בערב יום העצמאות. נטע היא אחת החיילות הנפלאות שמגיעה ממחנה בירנית ותופיע בערב. היא מתנדבת בצה"ל והייתה יכולה לקבל פטור מהיכרות עם הרקע האישי שלה אבל היא נאבקה לשרת בקו הראשון בגבול לבנון בצפון ", שיתף רייכל.

"אני מתרגשת ולא ממש מעכלת את כל מה שקורה פה, שלידי יושב עידן רייכל. מד ההתרגשות בשמיים. חברים שלי צוחקים עלי שאני מאוד אדישה לסיטואציה כי אני פשוט לא מצליחה לעכל. בחזרות כשאנחנו שרים, אז לרגע עולה בי המחשבה 'זה קורה'", הוסיפה טוראי אריכא שנבחרה להופיע באירוע.

"אנחנו כל הזמן מתעסקים בניצחון הרוח. כל בוקר בארץ ישראל הוא בוקר טוב וכל ערב הוא ערב טוב. שום טרוריסט מפגע לא יחליט לנו מתי יהיה ערב או בוקר טוב. אף טרוריסט לא יחליט אם אנחנו משדרים או לא משדרים, ניצחון הרוח הוא משדרים כאלה. זה הכוח של החברה שלנו, אנחנו זוכרים בזכות מי אנחנו חיים כאן ובזכות מי אנחנו מופיעים בכל ימות השנה", אמר הזמר.