150 ישראלים לא האמינו שכך תסתיים החופשה שלהם באי כרתים שביוון. דקות לאחר ההמראה בטיסה שהייתה אמורה להחזיר אותם הביתה לישראל, נאלץ המטוס לנחות נחיתת חירום. למרות שהאי נמצא מרחק שעת טיסה מהארץ, הנוסעים טורטרו במשך יומיים עד שנמצאה עבורם טיסה חלופית. העיכוב גרם לכך שכמה מהנוסעים החמיצו אירועים פרטיים אליהם לא הצליחו להגיע וכעת הם מתכוונים לתבוע את חברת התעופה על עוגמת הנפש. את החופשה הזמינו הישראלים דרך חברת "קווי חופשה".

"סיימתי חופשה כיפית ורציתי לחזור הביתה לבן שלי שעמד להתגייס למחרת", סיפרה ב"חדשות הבוקר" גלית כברה, אחת הנוסעות שהיו על הטיסה מכרתים. "אחרי חצי שעה הטייס הודיע שיש תקלה טכנית ואנחנו נוחתים". נוסע נוסף שהיה על הטיסה, עידן מעודה, הגיע גם הוא לאולפן וסיפר: "הרגשנו את המטוס מתחיל להנמיך והרחנו ריחות של שריפה ודלק. הייתה נחיתת חירום בשדה שאין בו אינטרנט, אף נציג לא בא לדבר איתנו. אחרי שעות של המתנה הגיעו אוטובוסים ולקחו אותנו לשתי אכסניות".

"האכסניות היו נוראיות, חדרים שמיועדים לשמירת חפצים, ירדנו לישון בים", העידה גלית. "לאחר שלא נמצאה לנו טיסה, בסביבות 12 בלילה נאלצתי להודיע לבן שלי שלא אגיע לגיוס שלו. לא הפסקתי לבכות". על פניו יש מי שישאל מה כל כך נורא ב"להיתקע" ביעד מבוקש, אבל עידן הסביר איך נראו הדברים עבור אותם נוסעים: "קבעו וביטלו לנו לפחות חמש טיסות. כל פעם טרטרו אותנו עם המזוודות, אתה בסטנד ביי ולא יכול ליהנות. הצעתי נישואין בטיול, המשפחות חיכו לנו בשדה כדי לברך אותנו ובכלל לא ידענו את זה, כי לא היה אינטרנט. יומיים אחרי זה נחתנו בשלוש בלילה והחמצנו את החגיגה. אחרי שלושה ימים כאלה, כבר שכחתי שהיתה חופשה. קורה שיש תקלה אבל אף אחד לא דיבר איתנו. פתחנו קבוצת וואטסאפ ואנחנו מתכוונים להגיש תביעה ייצוגית", סיכמו הנוסעים המאוכזבים.

תגובת חברת "קווי חופשה":

"עקב תקלה במטוס פעלנו למציאת פיתרון בטוח לנוסעים. לצערנו מאחר ואנחנו בשיא העונה, הדבר לקח זמן. אנחנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחות".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12