זה התחיל בהיכרות שגרתית בטינדר: שלומית פגשה גבר בשם אייל הדר, שהציג את עצמו כסגן אלוף במילואים ורווק שמעוניין בקשר רציני. שלומית והדר החלו לנהל מערכת יחסים רומנטית, אלא שכעבור חמישה חודשים היא גילתה לתדהמתה שמדובר במתחזה. אייל הדר הוא בכלל אייל ש', הוא נשוי לאישה אחרת ולדבריו, שלומית היא לא האישה ראשונה שהוא הונה. את הסיפור חשפה עדי מאירי, הפרשנית לענייני משטרה.

"עשינו לייק משותף בטינדר ומיד היה קליק מאוד משמעותי", סיפרה שלומית ב"חדשות הבוקר", "הקשר היה חם ותומך, הוא צ'ארמר מטורף. הוא סיפר שהוא רווק בהורות משותפת לשני ילדים ושיש לו חברה שהוא מנהל. הוא סיפר איפה הוא גר ונתן פרטים שנשמעו לכאורה אמינים, לא היו לי סיבות אמיתיות לחשוד. התחיל קשר אמיתי שכלל את מה שקשר בין אנשים מבוגרים מכיל".

לדברי שלומית, הדר דאג להיות זמין עבורה בכל שעות היממה. "הוא לא הגביל אותי מתי להתקשר או לכתוב לו. בכל שעה שהייתי פונה אליו הוא היה עונה. הוא נתן לי פעמיים את הכתובת של הבית שלו, אבל לא הלכתי, לא יצא. אני גרה באיזור שקרוב לעבודה שלו, היה יותר נוח שהוא יגיע אלי. לא חשדתי".

את הילדים שלו פגשת?
"הוא צילם לי אותם, אבל לא ראיתי אותם. הקשר לא היה אינטנסיבי, נפגשנו פעם בשלושה שבועות או חודש. הוא היה מספר כל פעם שהקפיצו אותו, שיש לחץ בעבודה, שהילדים אצלו. הנטייה שלי הייתה להאמין, לא חשבתי שרוצים לשקר אותי".

מתי לראשונה נדלקו הנורות האדומות?
"הוא נתן לי שם של מרצה שלי, שגם למדה איתו באיזשהו קורס. אמרתי לה שיש לה ד"ש מאייל הדר, והיא אמרה שהיא מכירה אותו בשם אחר. הראתי לה את התמונה שלו. שאלתי אותו על זה והוא אמר שהוא והאמא של הילדים החליטו שכל אחד ייקח את השם משפחה של השני ושהוא משתמש בשם משפחה שלה. איכשהו התירוצים היו מספיק אמינים מבחינתי, זה השתיק אותי, הרגיע אותי".

לאורך הדרך חברותיה של שלומית ניסו להזהיר אותה שמשהו לא בסדר. "יום אחד חברה שלי אמרה, 'בואי נחפש אותו רגע בשם האחר בפייסבוק'. אמרתי לה שחיפשתי ולא מצאתי, אבל כשהיא חיפשה היא מצאה. אותי הוא חסם. היא אמרה לי, 'הנה, יש גם את אשתו', וכשאני ניסיתי להיכנס לשם שלה לא הצלחתי, זאת אומרת שהוא חסם אותי גם בפניה".

שלומית הבינה שהגבר שבו התאהבה נשוי ושיקר לה מהרגע הראשון. "הבנתי שנפלתי קורבן. הכאב הגדול היה כשראיתי שהוא העלה את אותה התמונה עם המדים ממש בימים שהיינו ביחד, וכתב: 'לאשתי האהובה, את אהבת חיי שנמצאת שם תמיד'. זה כואב, זה מרסק, אני לא יכולה להאמין יותר באף אחד. איבדתי את האמון".

שנהב רצאבי, חברת מערכת חדשות הבוקר, טילפנה למתחזה שהביע חרטה על מעשיו והודה שעשה זאת לאורך השנים לנשים נוספות: "אני מתחרט על זה בטירוף, לא התכוונתי לפגוע. במקרה של שלומית עזרתי לה מכל הלב, גם בכסף. אני אידיוט ואני מתנצל".