דנית ליבנת חשפה אמש (שלישי) בחלק א' של פולואפ חתונה ממבט ראשון כי הזוגיות שלה ושל אמיר זהבי הסתיימה מיד אחרי צילומי התוכנית. "אחרי כמה ימים אמיר אמר לי, 'את וג'ינג'ר נכנסתן לי ללב אבל יש דברים בהיבט הפיזי שגדולים עליי'", סיפרה דנית בדמעות, "הוא אמר, 'אני לא יכול להתגבר על העניין של המשיכה'". דנית הודתה כי נפגעה מאוד, "הוא כל כך רצה שנשאר חברים טובים ואז פתאום נעלם. הוא פגע בי, סופר מעליב".

הבוקר התארחה דנית ב"חדשות הבוקר" שם ציפתה לה הפתעה נעימה שאולי העלתה לה קצת את המצב רוח. איל קיציס סיפר על תוכנית סיום העונה של ארץ נהדרת שתשודר הערב (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12) ודנית ניצלה את ההזדמנות כדי לבקש ממנו חיקוי שלה. "אני מחכה לדמות, נראה לי שמגיע לי", פנתה אליו דנית וקיציס השיב: "אני חושב שזאת הפעם הכי מהירה שמישהו ביקש דמות וקיבל אותה".

דנית ליבנת ודנית החיקוי (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , באדיבות ספורט 1)
דנית ליבנת פוגשת את דנית החיקוי | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , באדיבות ספורט 1

לאולפן נכנסה במפתיע הקומיקאית גיה באר גורביץ' בדמותה של דנית. "אני בשוק, איזו הפתעה מדהימה", הגיבה דנית כשפגשה את החיקוי שלה, "אני יכולה לפרוש, זהו, עשיתי את שלי". ג'ינג'ר לא נשארה מאחור כמובן וגם היא תצטרף לדנית הערב בארץ נהדרת, לצד שאר הזוגות שהשתתפו העונה בחתונה ממבט ראשון שיזכו כולם לחיקוי.