מעיין פרתי, כתבת "תוכנית חיסכון", נפצעה במהלך סוף השבוע בתאונת קורקינט קשה. פרתי עשתה את דרכה לחוף הים בתל אביב רכובה על קורקינט חשמלי, כשלפתע רוכב אופניים שנסע לעברה במהירות גבוהה, התנגש בה חזיתית בעוצמה והעיף אותה למדרכה.

"אני מאוד כאובה, הידיים חבושות כי נקעתי את שתיהן", סיפרה פרתי ב"חדשות הבוקר", "בשאר הגוף אני מאוד חבולה, בעיקר מכות יבשות ושפשופים. אף פעם לא כאב לי ככה. ביליתי את כל השבת בבית החולים איכילוב, עכשיו אני בבית ומשתדלת לנוח כמה שיותר. לא נותנים לי לעשות פה כמעט כלום".

פרתי שיחזרה את רגעי התאונה: "אני רוכבת די חדשה שמנסה לשמור על עצמי ועל הסביבה. נסעתי על הקורקינט כשבאיזשהו שלב רוכב האופניים בא מולי. צעקתי לו, 'זוז, זוז, זוז', ממש בצרחות, אבל הוא לא זז ונשאר בנתיב שלי. ניסיתי לזוז ולהתייצב אבל תוך מאית השנייה הכל היה שחור, הרגשתי שאני מאבדת שליטה. אני זוכרת שעפתי משהו כמו מטר-מטר וחצי קדימה ונחבטתי על הרצפה עם צד ימין של הגוף, כולל על הראש".

סבלת גם מפגיעת ראש?
"שמעתי את הראש ממש נחבט על הקרקע, בעיקר את הקסדה מתפצחת לשניים. למזלי הייתי עם קסדה, כי אם לא, לא יודעת אם הייתי פה היום, או בטח שלא הייתי יכולה לדבר עכשיו. המכה הייתה מאוד חזקה. בתוך כמה שניות אנשים ניגשו אלי, הזמינו אמבולנס וניסו להוציא אותי מההלם ומהשוק. הבנתי שנפצעתי ברוב חלקי הגוף".

יש עשרות אירועים כאלה בכל יום.
"לגמרי. אני מסוג האנשים שהולכים למיון בדרך כלל כדי לחפש את האנשים האלה, ועכשיו אני זאת שהגעתי לשם. בזמן שהייתי במיון באיכילוב ראיתי עוד ועוד אנשים שמגיעים עם הקורקינט שלהם ומקבלים טיפול כזה או אחר, חלק מהם לא חבשו קסדה והמצב שלהם היה הרבה יותר קשה משלי".