מאות אלפי ישראלים מצאו עצמם מחוסרי עבודה בעקבות התפרצות מגפת הקורונה. חלקם נקלעו לקשיים כלכליים ומתקשים לפעמים לשלם על קנייה בסופר. טלי פנחס הוצאה לפני שלושה חודשים לחל"ת, מצאה עבודה חדשה כקופאית בשופרסל דיל במודיעין ולפני כמה ימים בחרה לסייע לצעירה שהתקשתה לשלם על סל מצרכים בסיסי.

"בחורה בשנות ה-20 לחייה שרכשה מוצרים בסיסיים עברה אצלי בקופה וכרטיס האשראי שלה סורב", תיארה פנחס ב"חדשות הבוקר", "היא הוציאה מהארנק 150 שקלים וביקשה שאעביר שוב את הכרטיס, אבל הוא סורב שוב. היא אמרה 'אני מורידה מוצרים', אמרתי לה שאצלי זה לא יקרה בשום מצב. ביקשתי שתחכה שנייה והלכתי לקופה הראשית. ניגשתי לארנק, הוצאתי 200 שקלים, השלמתי את ה-35 שקלים שהיו חסר לה ואת העודף שמתי בתוך הסל".

"היא התחילה לבכות ולהתרגש", סיפרה פנחס, "אמרתי לה שאין צורך לבכות, שהכל בסדר, 'שופרסל היא משפחה אחת גדולה ואנחנו חלק מהמשפחה שלך'. היה לי ברור שזה מה שאני הולכת לעשות, נתתי מכל הלב".

איך הגיבו המנהלים שלך והקרובים אליך?
"המנהלים שלי התרגשו. הסובבים שלי יודעים מי אני, אישה של נתינה אינסופית. לא חשבתי שזה יעשה רעש כזה גדול, זה מרגש מאוד. כן ירבו עוד אנשים כמוני במדינה ושתמיד אהיה בצד הנותן ולא המקבל".