הערב (חמישי), נבחרת ישראל תנסה לעלות ליורו 2020 כשתתמודד במשחק גורלי מול נבחרת סקוטלנד. לישראל יש הזדמנות מיוחדת לקרב את עצמה לטורניר האליפות האירופאי היוקרתי, דבר שלא קרה כבר כמה שנים טובות.

לקראת האירוע הגדול שישודר בערוץ 12 אחרי החדשות, שדרנית הספורט ואמא-נינג'ה, רותם ישראל, פינתה זמן בין החלפת החיתולים כדי לספר על הציפיות הגדולות מהמשחק. מדובר בהזדמנות ענקית, כשתקוות רבות נתלות בשחקן המרכזי של הנבחרת - ערן זהבי.

"הר הציפיות הפעם הוא מוצדק לטעמי, כי אני לא זוכרת מתי ב-50 שנים האחרונות היינו מרחק שני משחקים מלעלות לטורניר גדול", אמרה רותם ב"חדשות הבוקר", "לשמחתנו אופ"א יצרה את הדבר הזה שנקרא ליגת האומות ונתנה צ'אנס לנבחרת ישראל להגיע קרוב להעפלה לטורניר גדול".

בימים אלו הליגה הישראלית לא מתאמנת כלל לעומת הנבחרת הסקוטית שידועה כקבוצה טובה עם קהל אוהדים נאמן, אלא שאולי הפעם דווקא כן יש לנבחרת הישראלית סיכוי גדול יותר לנצח. "אף אחד לא יהיה בשוק אם נפסיד הערב, אבל באמת יש כאן הזדמנות. אחת, זה באצטדיון ריק והקהל הסקוטי ידוע בכמה שהוא דוחף את הקבוצה, ושתיים, יש לסקוטים פצועים ונדבקי קורונה אז הם מגיעים בהרכב חסר ולנו יש את הווינר ערן זהבי שאני סומכת עליו ממש", הסבירה רותם.

רק לפני חודש הפכה רותם לאמא בפעם הראשונה ואין דבר שיותר מרגש ומאתגר אותה מזה בימים אלו. "כל הקלישאות נכונות, בכל יום הלב מתרחב עוד ועוד ומתפוצץ מאהבה. כמובן שכמו אחרי כל לידה הייתה התאוששות של כמה ימים, אבל מבחינתי היה חשוב כמה שיותר מהר לחזור לתפקד, לצאת כמה שאפשר במסגרת המגבלות. יש משהו קסום בשקט שיש בסגר הזה שמאפשר לי ולבן הזוג שלי להיות מוכוונים רק לעומר הקטן", שיתפה רותם.

את רותם אנחנו רגילים לראות יושבת ליד ניב רסקין, כששניהם מפרשנים את מה שקורה על המסלול ב"נינג'ה ישראל" (שבת הקרובה, אחרי החדשות, ערוץ 12). אחרי שני פרקים מטורפים שהשאירו את כולם פעורי פה, אפשר להבין שהעונה השלישית העלתה את הרף והיא באמת דבר שעוד לא נראה. "זה רק קצה המזלג, הולכים להיות מכשולים אפילו יותר קשים. ביום שבת מגיע מכשול חדש שנקרא מדרגות הברזל, זה הולך להיות ממש קשה".

עומר כבר מתאמן לנינג'ה?

"ברור, מה זאת אומרת? אנחנו כל בוקר עולים עליות מתח והוא גם צופה איתי בנינג'ה".