אדר כהן טיילה במקסיקו כשנקלעה לתאונת טרקטורון קטלנית ואיבדה את ידה. אחרי שיקום ממושך בבית החולים, היא מתרגלת לאט לאט לחייה החדשים - שבמסגרתם, נאלצת לבקש לא מעט עזרה מהסובבים אותה.

"עברתי תקופה לא קלה בכלל. רק עכשיו, כשאני מתנקה מהכדורים ומהאופיאטים, אני מבינה הכל", סיפרה אדר הבוקר, "הייתי על משככי כאבים מאוד גבוהים. לאט לאט אני מתחילה לחזור לעצמי ולהבין מה עברתי. בסופו של דבר, אפשר להתרגל להכל".

את נזכרת עדיין באירועי הלילה ההוא?
"כן. פתאום צעקות, או ריחות שאני מריחה. אם יש חושך מוחלט, זה קצת מלחיץ אותי. יש לי עדיין קצת חרדות. אני מתחילה עכשיו לשחזר את מה שעברתי ואני אומרת: בוא'נה, זה מטורף. לפעמים אני יושבת עם החברות שלי ומתחילה לשאול אותן שאלות, כמו איך הייתי".

איך זה הרגיש לקבל כזו תמיכה מכולם?
"זה היה מדהים ממש. האהבה הזאת השאירה אותי איך שאני. עודדתי וחיזקתי אנשים וזה עזר לי גם".

מה הקושי הכי גדול ביום-יום?
"לפתוח צנצנות. כשהייתי בבית החולים באו אליי כל הזמן והרגשתי כאילו אני מטפלת בהם. כל שנייה עזרתי וחיזקתי. פתאום עכשיו, כשאני נמצאת בבית, אני זאת שצריכה עזרה. הייתי תופרת וכרגע אני לא יכולה לתפור. אני לא מצליחה לעשות את זה. יש תופרת שאני מחזיקה. זה דבר שמאוד עצוב לי".

כמה זה קשה עבורך לבקש עזרה?
"בכל התקופה הזאת, שרק עכשיו אני מתחילה לעכל אותה, היה לי מאוד קשה לבקש עזרה. היה לי מאוד קשה שיקלחו אותי, כי הייתי ילדה מאוד עצמאית. פתאום זה כאפה. אני מתחילה להבין שזה בסדר לבקש ולקבל עזרה".

לאחרונה נבחרה אדר לככב בקמפיין של רשת נעלי SCOOP, אליו הצטלמה לצד אודיה אזולאי. "זה החמיא לי ממש. בתוך התקופה השחורה הזאת, פתאום לקבל קמפיין אופנה נחשב עם אודיה - זה וואו. היה לי ממש כיף, התרגשתי. זה נהיה ויראלי וכזה גדול, לא חשבתי שזה יגיע לרמה הזאת. לא חשבתי שאני זו שאחזק אנשים ואעודד אנשים, ושממש יעצרו אותי ברחוב ויגידו לי: 'את מודל לחיקוי בשבילי'".

אדר כהן (צילום: רן יחזקאל)
"לאט לאט מתחילה לחזור לעצמי ולהבין מה עברתי". אדר כהן | צילום: רן יחזקאל

מה החלום הכי גדול שלך עכשיו?
"החלום הכי גדול שלי זה לפתוח סלון כלות ולהלביש כלות ביום המאושר שלהן".

מה עם זוגיות?
"בינתיים אין לי אף אחד. אני רוצה מישהו צדיק".