תושבי עוטף עזה זועמים על הפסקת האש בין ישראל וחמאס. הבוקר (ד') הם חסמו את מעבר כרם שלום ובשיחה עם "חדשות הבוקר" ממקום ההפגנה תקפו ראשי המחאה בחריפות את ממשלת ישראל והעומד בראשה.

"זאת נסיגה של נתניהו", אמר רונן סברו, ממארגני ההפגנה. "אנחנו מרגישים שהממשלה התקפלה, השר אביגדור ליברמן הבטיח לחסל את איסמעיל הנייה, הכל שקר וכזב. בחרתי נתניהו ואני מרגיש נבגד. הממשלה הזאת בגדה בנו ואנחנו נחזיר להם בהתאם ביום הבחירות". חברו גיא טייטלבוים הוסיף: "זה כישלון גדול של ממשלת ישראל. פעל באחריות? נתניהו גרם לנו להרגיש כמו טיפשים. אומרים לנו בחרתם ביבי, אתם אשמים".

בהוראת המשטרה חדלו המפגינים מלחסום את המעבר והמשאיות החלו להיכנס לרצועת עזה. "זו בושה וחרפה", התייחס לכך רונן סברו. "זו המתנה של ממשלת ישראל על מעל ירי של מעל 400 רקטות. מחר בערב נגיע להפגין מחוץ לקניון עזריאלי, מה שעשינו בשדרות נעשה בתל אביב כדי שישמעו את הקול שלנו בכנסת ישראל".

חברת הכנסת נאוה בוקר (ליכוד) שישבה באולפן התייחסה לדברים ואמרה: "אני לא מרוצה מהחלטת הקבינט, אבל יש דברים שהציבור לא יודע. אני אומרת לתושבי העוטף: סבלנות, ניתן לחמאס את המכה שכולם מחכים לה".

"חדשות הבוקר": עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12