ישראלי אחד ששמו ישתרבב כנראה לסיכום המפגש ההסטורי בין מנהיגי ארצות הברית וצפון קוריאה הוא מואב ורדי, ראש דסק החוץ של כאן 11. העיתונאי הישראלי הרגיז את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ במסיבת העיתונאים בסינגפור והאחרון התעמת איתו לאחר אחת השאלות ששאל.

ורדי שאל את טראמפ אם הוא מבין את הביקורת על עצם הפגישה עם קים ג'ונג און, הנחשב מנהיג אכזר לעמו. הנשיא האמריקאני לא השיב לשאלה עצמה אלא תקף את העיתונאי הישראלי: "אני בהחלט מבין טוב ממך". לאחר מכן קטע טראמפ את דברי ההמשך של ורדי ופנה לעיתונאים האחרים כדי שישאלו את שאלותיהם.

"זה לא כל כך כיף אבל התגובה שלו מעידה שהנושא בעייתי", הגיב הבוקר מואב ורדי עצמו. בראיון מסינגפור ל"חדשות הבוקר" הוסיף ורדי: "טראמפ נותן לצפון קוריאה לגיטימציה תמורת כלום. לעיתונאי אמריקאי הוא לא היה מגיב ככה אבל כנראה שאין בעיה לא לענות לעיתונאי זר. בניגוד לנשיאים אחרים, טראמפ מחפש את הפינג-פונג עם העיתונאים, הדוברת שלו כבר רצתה להפסיק אבל הוא ביקש להמשיך".

"התחושה היא שזה עוד פרק בריאליטי של טראמפ, הוא נהנה להרגיש כמו מנחה והעיתונאים נהנו מהזמן לשאול אותו", סיפר ורדי על מסיבת העיתונאים הלא שגרתית. "היה שם כתב אמריקאי שטראמפ האשים אותו בעבר ב'פייק ניוז' וראו שהנשיא כל הזמן מנסה להגיד לו איך להתנהג ואילו שאלות לשאול".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12