מי האדם שתקף את קמי אלפרין, בתו של יעקב אלפרון שנרצח ב-2008 ומאז מאיים עליה ועל בני משפחתה? אלפרין הותקפה לאור יום בזמן שישבה במכוניתה על ידי אדם שלא פגשה מעולם, כך נחשף לראשונה בתוכנית "הצינור".

"ישבתי ברכב שלי ליד בית ספר באדום לבן. לפתע נעצר מולי רכב ויצא ממנו בחור גדול מאוד שאני לא מכירה, בגובה 1.95 מטרים. הוא צילם את הרכב שלי וצעק עלי שהוא מזמין משטרה", שיחזרה אלפרין ב"חדשות הבוקר", "לא הבנתי מה הוא רוצה ממני, הסתכלתי עליו ואמרתי, 'תעשה מה שאתה רוצה'. הוא חזר לרכב שלו וחשבתי שהסתיים הסיפור, אלא שהוא פשוט העמיד אותו מול הרכב שלי ויצא ממנו שוב. הוא ניסה לפתוח את דלת הרכב שלי באגרסיביות, היא הייתה נעולה כי יש לי חרדה סביב רכבים. בגלל מה שקרה לאבא שלי בעבר, אני תמיד נועלת את הדלת".

"שאלתי אותו, 'מה אתה עושה? מה אתה רוצה ממני? תלך מפה', ותוך שתי שניות האירוע נעשה אלים", המשיכה אלפרין, "הוא דפק על החלון ודרש שאפתח את הדלת. הוא הוריד אגרופים על החלון, התיישב על הרכב ונתן אגרופים לשמשה הקדמית, מול הפנים שלי. הוא איים, 'תפתחי את הדלת, חכי שאתפוס אותך, זה הסוף שלך'. צרחתי את הצרחות של החיים שלי, אמרתי לו, 'תשחרר אותי, תעזוב, תעוף מפה'. לא ידעתי אם לתת גז ולנסוע עליו, הייתי באימה".

צילצלת למשטרה?
"חייגתי 100 והתחננתי שיבואו להציל את החיים שלי. כל אגרוף שהוא הוריד לרכב, ראיתי איך השמשות עומדות להתנפץ בכל רגע. ישבתי ברכב והסתכלתי בעיניים לבן אדם שפשוט רוצה לרסק את החלל שאני נמצאת בו. השוטרת בטלפון לא הפסיקה לעודד אותי למצוא את הדרך לנסוע משמה. פתאום הוא קם מהרכב, נתתי רוורס, הוא קפץ על הרכב וצרח, 'נו, תדרסי אותי'. צרחתי, נתתי גז, עליתי על הנתיב הנגדי ועליתי לכיכר".

לדברי אלפרין, המשטרה עצרה חשוד במעשה אך שיחררה אותו כעבור זמן קצר: "אחרי שעתיים וחצי המשטרה שיחררה אותו, כי זה הזמן שהם יכולים להחזיק בו לטענתם. הסתבר שהוא גר בבניין שלנו ובכל זאת המשטרה מצאה לנכון לשחרר אותו. הוצאתי צו הרחקה של 30 מטרים אבל ביקשתי לדעת, באיזו קומה הוא גר? מה קורה אם אני רואה אותו במעלית או בלובי של הבניין? השוטרים אמרו שאם הוא פונה אלי שוב שאדבר איתם".

את יודעת להסביר למה הוא בחר לתקוף אותך כך?
"הוא החליט לקחת את החוק לידיים והרגיש בנוח לתקוף אותי ולאיים על החיים שלי. יום אחרי התקיפה, למרות צו ההרחקה, הוא התקשר לאמא שלי ושלח הודעות עם איומים עלינו ועל שם המשפחה שלנו. הוא גילה במשטרה מי אני ושאנחנו גרים באותו הבניין. בהודעות הוא קרא לזה איבוד עשתונות וביקש שנבוא לדבר איתו כמו אנשים בוגרים. הוא איים שאם נצא עם זה לתקשורת, דברים רעים עשויים לקרות".

מה הצעד הבא שלכן?
"אנחנו מחפשים עדים, זה קרה ברחוב הלוטוס ברעננה. אחרי שנתתי גז ועשיתי את הפנייה הראשונה, עצרתי את הרכב כי לא הייתי מסוגלת להמשיך לנהוג. הגיע אלי בחור נחמד שנהג בג'יפ לבן. הוא פתח את החלון ואמר לי, 'מה קרה, נתקעת ברכב שלו? מה זאת ההתנהגות הזאת?'. הוא ראה את מה שהיה".