הפשיעה בדרום ממשיכה להשתולל כשהאש מופנית לא פעם כלפי חפים מפשע. קו 790 של אגד היה בדרכו לאילת בשעת לילה מאוחרת כשהוא עמוס בנוסעים ביניהם בני נוער רבים, כשלפתע, בסמוך ליישוב הבדואי אבו תלול, האוטובוס נרגם באבנים וחלונותיו התנפצו. בנס האירוע הסתיים בפציעות קלות בלבד, אך בהלה גדולה נרשמה באוטובוס.

נהג האוטובוס, נמרוד הררי, שיחזר את האירוע ב"חדשות הבוקר". "נסענו מתל אביב לאילת, עשינו כבר הפסקת מנוחה אחת והנוסעים ישנו", תיאר הררי, "האוטובוס היה מלא בנוסעים בגלל חג החנוכה. בסביבות 01:40 לפנות בוקר נסעתי בכביש 25 בין באר שבע לדימונה, איזור אבו תלול - התיישבות בדואית, כשלפתע כל הזכוכיות באוטובוס התנפצו".

"הייתה בהלה של הנוסעים, הדלקתי את האורות וראיתי שבחצי אוטובוס החלונות שבורים", המשיך הררי, "היה משב רוח כי נהגתי במהירות 100 קמ"ש. הורדתי את מהירות הנסיעה ושאלתי את הנוסעים אם כולם בסדר ואם צריך פינוי רפואי. הנוסעים היו מדהימים, בדקו אחד את השני, אף אחד לא נפגע. המשכתי בנסיעה עד שהרגשתי שכבר אין סכנה, התקשרתי למשטרה ודיווחתי שרגמו אותנו באבנים".

חששת שדבר כזה יכול לקרות?
"לא היה שום סימן מקדים, כנראה שהם מקצוענים. לא ראיתי שום התקהלות, בבת אחת זה קרה. זה מלחיץ, יכולתי לאבד שליטה על האוטובוס. אף אחד לא מבטיח לי שמחר לא אקבל אבן בפנים. זאת לא פעם ראשונה שזה קורה, המצב במדינה קצת הדרדר, הנגב הפך להיות פרוע. יש מה לעשות בנושא, אפשר לעשות מארבים. אני סומך על המשטרה. זה קומץ מאוד קטן מהבדואים, אבל עדיין אנחנו רוצים לנסוע בשקט ובביטחון".

מארגון נהגי האוטובוסים בישראל נמסר בעקבות התקיפה, "יש לעצור את הטרור נגד הנהגים והאוטובוסים. מקרה חמור זה יכול היה להסתיים עם הרוגים רבים ורק בזכות תושיית הנהג נמנע אסון כבד".

תגובת אגד: "מדובר בתופעה מבישה שהתגברה מאוד לאחרונה. זה לא רק סיכון חמור של נוסעי התחבורה הציבורית והנהגים, אלא גם פגיעה קשה ברכוש המשבשת את פעילותה הסדירה של התחבורה הציבורית במרחבי הנגב. אנו קוראים למשטרה ולגורמי הביטחון לדאוג לאבטחת התחבורה הסדירה בכבישי הדרום".