התכתבות נוספת בין שחקני הכדורגל ממכבי תל אביב לנערות נחשפה אמש (רביעי) במהדורה המרכזית, כשלפיה אחת הנערות נשאלה על ידי אחד השחקנים בת כמה היא והשיבה שגילה 17. לאור העדויות מהימים האחרונים, ההערכה היא שגם הכדורגלנים וגם הנערות יחקרו במשטרה פעם נוספת בפרשה.

עורכת הדין רומי קנבל שמייצגת את אחת הנערות גינתה את ההדלפות הבלתי פוסקות בפרשה. "כל הזמן מודלפות ידיעות לתקשורת והנערה נחשפת לדיווחים כאלה ואחרים, כמו למשל שהיא תוזמן לחקירה נוספת", סיפרה קנבל ב"חדשות הבוקר", "התחושה קשה מהטעם הפשוט, שזאת רק הודעה אחת מתוך מצבור של הודעות. אנחנו מצידנו לא נשבש את החקירה. העדויות נמסרו, האינפורמציה הועברה והתכתובות מונחות אצל משטרת ישראל".

"אפשר להבין מי מוציא את האינפורמציה ולאיזו מטרה", טענה קנבל כשנשאלה מי עומד מאחורי ההדלפות, "מהיום הראשון ישנה הדלפה בלתי פוסקת לתקשורת וההדלפה היא ספציפית מאוד. אתמול הודלפה תכתובת של שתי שורות, לפניה יש עשרות הודעות ואחריה יש עשרות הודעות. אנחנו לא נשתף פעולה עם המשחק הזה".

יש בפרשה הזאת שני מישורים, הפלילי והמוסרי. את חושבת שהכל יקום או יפול על האם הן אמרו או לא אמרו שהן בנות 17?
"אני בטוחה שלא. יש חובה על הבוגר לחקור ולהבין מה עומד לפניו. בין גיל 16 ל-18 יש עוד עבירה שהיא בעילה אסורה בהסכמה בסיטואציות של מרות, תלות וחינוך. יש כאן תלות של הנערות הצעירות בהערצה הבלתי פוסקת שלהן לעולם הזוהר ולעולם הכדורגלנים. הנערות תלויות בגורמים הללו שמחזיקים בידיהם כוח בלתי פוסק. לדון אם הם חשבו שהן בנות 15 או 17 זה עיוות, הילדות האלה מבחינה רגשית נמצאות במקום שהן לא מבינות את המשמעות. כולנו היינו בגיל הזה".

מה שלום הנערה שאת מייצגת היום?
"שלומה לא פשוט בכלל, היא חווה כרגע עולם מאוד אכזרי ותוקפני. היא מקבלת איומים מאוד קשים, בנייד שלה, ברשת ובכל אמצעי שהצליחו להגיע דרכו אליה, לרבות בני משפחה. תפקיד המשטרה לבחון ולבדוק מי שולח את האיומים. הנערה יוצאת מהבית רק למטרות החקירה ופעם אחת לבית הספר כי היא נבחנה אתמול בבחינת הבגרות, לבדה ומלווה על ידי אמה".