"איבדתי את אחד החברים הכי טובים שלי. את אריאל. הוא היה בן 21. הוא נסע לשבת במכינה שבה הוא למד לפני הצבא ובצומת תפוח הוא נורה ונהרג", כך סיפרה הבוקר מירי מיכאלי ב"חדשות הבוקר" על חברה הטוב סג"מ אריאל בודה.

"מכיתה א' היינו ביחד, חברים מאוד מאוד קרובים. בימים האחרונים חשבתי על זה, שהוא היה בן 21, אני היום בת 34, ועדיין אני מנהלת איתו שיחות בראש שלי כל הזמן.

אבל אני לא מנהלת שיחה עם נער בן 21, אריאל הולך ומתבגר יחד איתי. זה מדהים, כי אני באמת מנהלת איתו שיחות בראש שלי, והיום הוא בשבילי בן 34. הוא לא נותר בן 21".

מיכאלי, שנמצאת בימים אלה בהיריון, סיפרה בבכי על התאריך המצמרר שבו היא עתידה ללדת. "הוא נרצח ב-15 באוקטובר 2005, ו-15 באוקטובר 2019 זה התאריך בו אני צפויה ללדת".

בודה התגייס לצה"ל במרץ 2003. את הטירונות החל כטען טנק "מרכבה" סימן 3 והתקדם בחיל השריון עד שמונה למפקד כיתת טירונים בבית-הספר לשריון. לאחר מכן יצא לקורס קצינים ומשם לקורס השלמה, שאותו לא זכה לסיים.

ביום שישי, 7 בינואר 2005, בעת שעשה את דרכו ל"שבת בוגרים" במכינה במעלה אפרים שבה למד, נורה אריאל מאש מחבלים בצומת תפוח שבשומרון. הוא נפגע אנושות בראשו ולאחר 9 חודשים של טיפולים בבתי חולים ובבית לוינשטיין, ב-15 באוקטובר 2005, הוא נפטר.