צו איסור פרסום הוטל על פרטי חקירת היעדרותה של אופירה חיים, שנראתה לאחרונה לפני כשבועיים באזור ביתה שביישוב תל מונד שבשרון. בתה של הנעדרת, עדיה, התראיינה ל"חדשות הבוקר" (א') וסיפרה על המאמצים לאיתורה.

"אנחנו לא מצליחות להבין איפה אמא שלנו ולמה אף אחד לא מוצא אותה במשך שבועיים", סיפרה בתה של אופירה. "מדובר באישה נורמטיבית שנעלמה מאזור הבית. האחרונה שראתה אותה היא אחותה שמספרת שהכל היה נראה רגיל. הייתי בטיול בהודו ביום בו היא נעלמה אבל היינו בקשר הדוק".

הבת אמרה כי לא ידוע לה על משהו שעשוי היה לגרום לאמה להיעלם ומבחינת המשפחה מדובר בתעלומה מוחלטת. "אני לא מאמינה שזה משהו נפשי, אני לא יודעת על סכסוך רלוונטי כלשהו. אנחנו חרדות לחייה ולא יודעות כלום. כל יום שעובר המחשבות הופכות יותר מפחידות. אתמול דיברתי בפעם האחרונה עם המשטרה ולא היה כל חדש מבחינתם".

נקודת האור מבחינת המשפחה היא ההתגייסות של אנשים רבים, שמבקשים לסייע באיתורה של הנעדרת אופירה חיים. "המון אנשים יוצאים יום יום לחפש אותה וזה מחמם את הלב", סיכמה בתה, "אני רק רוצה שהיא תחזור הביתה ונוכל לחבק אותה". במשטרה קוראים לכל מי שיש בידו מידע שיכול לסייע באיתורה של הנעדרת אופירה חיים או שראה אותה לאחרונה, לפנות אל מוקד 100.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12