לפני כחודשיים נעצר ברוך קליין, נכדו בן ה-24 של חבר הכנסת אליעזר מוזס, יו"ר סיעת "יהדות התורה", כשהוא נושא מזוודה עמוסת קוקאין מנתב"ג. על פי החשד הבריח קליין את הסמים מבלגיה בהחיית מפעיל ישראלי בתמורה לסכום של 4,000 שקלים. בחקירתו טען כי חשב שמדובר בכלל בבקבוקי יין. מאז החלה הפרשה היא מסעירה את העולם החרדי כשמשפחתו של חבר הכנסת הוכתה בתדהמה.

ב"חדשות הבוקר" דיברה היידי מוזס, בתו של ח"כ ודודתו של העצור ברוך קליין. להיידי עצמה סיפור חיים יוצא דופן כשנישאה בשידוך כבר בגיל 16, אך כיום היא חיה כחילונית וכלסבית מוצהרת. כמי שעשתה את המעבר מהעולם החרדי לחילוני, היא חושדת שסוחרי סמים ניצלו את האחיין שלה. "לי לקחו 4 שנים שלמות ללמוד איך לחיות בעולם הגדול, לא מלמדים כלום בעולם החרדי", הסבירה היידי מוזס. "הכי קל להפיל בחור ישיבה, יש לי בשביל אותם בלדרים עוד כמה אחיינים שלא יודעים מהחיים שלהם. אם בחור ישיבה היה סוחר סמים הוא היה הולך עם מזוודה בולטת בצבע טורקיז? ממש 'מלך הסמים' נתפס. הוא ייקח את כל הקילוגרמים האלו ומה, יעשה מסיבת טבע בכותל?"

"אני לא מאמינה שהוא עשה את זה", המשיכה היידי וסיפרה על אחיינה העצור, "הוא בחור עם לב זהב וקשה לי שהמשטרה לא בודקת יותר לעומק מי האיש. הסיפור הזה פירק את המשפחה, אמא שלי כבר חודשיים מרותקת למיטה. הקשר שלי עם אבא שלי? הוא אמר שהוא לא מתערב בחייהם הבוגרים של ילדיו וזה אמיתי לגמרי. אחרת אולי לא הייתי חילונית היום".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12