החל מהיום (רביעי) כל תוכניות "החדשות 12" ישודרו רק בקשת, הטלוויזיה של ישראל. בראיון מיוחד לניב רסקין ב"חדשות הבוקר" סיפרה מגישת המהדורה המרכזית על ההכנות במערכת לקראת השינוי. "זה מאוד מרגש", סיפרה לוי והוסיפה: "לכאורה שום דבר לא משתנה, אנחנו ממשיכים לשדר את אותה מהדורה אבל משהו בחיבור לקשת ובתחרות מאוד מחדד אותנו. ואני בעיקר מתרגשת ש'ארץ נהדרת' חוזרת".

לוי, שמגישה את המהדורה המרכזית כבר כמעט שני עשורים, התייחסה גם לשינויים בעולם העיתונות עם התחזקות הרשתות החברתיות. "העבודה בחדשות הופכת למורכבת יותר עם השנים. אני לא מרגישה שאני משנה משהו ברמת הזהירות שלי, היא תמיד גבוהה. יש גם הבדל בין מה שמצפים מהמגיש או מהכתבים. אני חושבת שאנחנו צריכים מאוד להתמקד בעבודה שלנו ולהרגיש שכשאנחנו מול המראה אנחנו יכולים להגיד -עשינו את העבודה הכי טובה שאנחנו יכולים לעשות".

כפי שפורסם, הערב במהדורה המרכזית ישודר חלק ראשון בסדרת כתבות תחקיר שעשויות לשנות את כל מה שאנחנו יודעים על מלונות יוקרה. "זה תחקיר שלדעתי כמותו לא ניערך בישראל", הסבירה לוי, "מבחינת ההיקף. הרעיון הוא לבדוק עד כמה מלונות היוקרה בישראל באמת יוקרתיים. האם בין אורח לאורח מחליפים את המצעים, מנקים את השירותים והתוצאות מטרידות מאוד".

לוי ורסקין הם קולגות עוד מימי השירות בגל"צ ונראה שהשיחה בשעת בוקר מוקדמת העלתה בהם נוסטלגיה, עד כדי כך שהסכימו גם לחשוף תמונה משותפת מהשירות.

יונית לוי בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12