החיפושים אחרי משה שמיר (66) שנעדר מאז יצא לצליחת הכנרת אתמול (שבת) בבוקר נמשכים. מאמצי החיפוש כוללים כוחות של שיטור ימי ושוטרים ממשטרת טבריה, מסוק, טרקטורונים מעופפים ומתנדבים על הקרקע. משפחתו של שמיר נמצאת מאז אתמול בכנרת, מחפשת אחריו וממתינה לבשורות. 

"אבא אדם מאוד פדנט, ספורטאי מצטיין שצולח את הכנרת כבר בפעם ה-15", סיפרה ב"חדשות הבוקר" בתו יונית על אביה המשמש כסמנכ"ל שיווק בחברת פספורטקארד. "אחרי כמה שעות שבהן הוא לא יצר קשר פנינו למשטרה וגילינו ששום דבר לא מתועד. אף אחד לא יודע להגיד לנו מתי הוא נכנס או יצא. מצאנו את הדברים שלו בשמירת החפצים, אבל אין מצלמות או צ'יפים שנותנים מידע ואף אחד גם לא לוקח אחריות".

אירוע השחייה המסורתי בכנרת התקיים אמש ובמסגרתו אלפי שחיינים נכנסו בחוף האון למקצה של שלושה קילומטרים, עד חוף דגניה. "תמיד כשהוא יוצא מהמים הוא שולח תמונה מסיום הצליחה, מוזר גם שעד עכשיו לא אותרו שום תמונות של צלמים שהיו באירוע", הוסיפה הבת. "אני לא יודעת מה קורה עם האחריות הציבורית, אף אחד לא יודע איפה הבנאדם, אם הוא נכנס או יצא, לא צילמו. זה לא ברור. אנחנו קוראים לכל מי שיכול לבוא ולסייע לנו, לרבות עם כלי שייט". בני המשפחה הוסיפו כי נקודת היציאה לחיפושים היא מחניון האוטובוסים של "מול כנרת".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי, 06:15-09:00 בקשת, ערוץ 12