ביום שישי האחרון התחתן נכדו של הרב עובדיה יוסף עם בן זוגו, כשמי שחיתנה את השניים הייתה זהורית שורק. המחתנת בעצמה מגיעה ממשפחה דתית ובגיל 29 כאשה שהייתה נשואה לגבר עם שני ילדים, החליטה לצאת מהארון למרות לא מעט חששות. הבוקר הגיע זהורית לאולפן "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין כדי לספר על החתונה המדוברת של סוף השבוע וגם כדי לספר את סיפורה.

"גדלתי במשפחה מרוקאית וזו הייתה סגירת מעגל בשבילי", התייחסה תחילה לאירוע בו חיתנה את נכדו של עובדיה יוסף ז"ל. "גם במשפחה של הרב עובדיה יש 'כאלה' וצריך לקבל את זה. הודיתי למי שהגיע מבני המשפחה לחגוג ואני אומרת שהאהבה של בני הזוג מנצחת הכל. זו הייתה חתונה לא פחות מרגשת מכל חתונה אחרת".

"מי שיוצר את הלחץ על המשפחה היא החברה, צריך לחיות את החיים שלנו ולא לעצור אותם בגלל לחץ חברתי כזה או אחר", התייחסה זהורית להד התקשורתי נוכח הייחוס המשפחתי של אחד מבני הזוג. "המטרה שלנו היא להגיד לחברה הדתית - אנחנו חלק מכם ולא רוצים לבחור בין הזהות הדתית לזהות הגאה".

"כשיצאתי מהארון הייתי לבד, חשבתי שאני הלסבית הדתייה היחידה בעולם", היא סיפרה על הדרך שעברה בעצמה. "בגיל 29 הבנתי שאני לא רוצה לחיות בשקר עם עצמי. הראשון שסיפרתי לו הוא בעלי לשעבר שהיה מאוד מכיל והבין אותי. זה היה רגע טוב מבחינתי ובהמשך הודעתי לשני ילדי, בני שהוא היום חייל ובתי, כיום בת 16".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15. קשת, ערוץ 12