על פי הדיווח של סיגל גפני ב"חדשות הבוקר עם ניב רסקין", לפנות בוקר (ד') הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 באזור הצפון. מוקד הרעש על פי הדיווחים היה באזור טבריה, וכעת מורגשות רעידות משנה באזור הגליל העליון.

איריס לויתן, תושב חד נס, סיפרה בשיחת טלפון: "רעידת האדמה תפסה אותי באמצע החלום. הרגשתי את כל החלומות רועדים ורועדים חזק. זו לא הייתה רעידה קלה. זה קרה שלוש פעמים בפרקי זמן שונים. הסתובבתי עם הראש ובום. כשהתעוררתי ישר פתחתי את החדשות לשמוע אם היה משהו".

ד"ר יריב חמיאל הסביר בראיון קצר לתוכנית: "אי אפשר עדיין לסכם את האירוע. אנחנו עדיין מנתחים ויכול להיות שיהיו רעידות נוספות. אנחנו מ-4:50 לפנות בוקר חווים כבר חמש רעידות אדמה. ב-4:50 לפנות בוקר, הייתה לנו רעידה של בעוצמה של 4.2. אולי יהיו לנו רעידות נוספות בהמשך ואולי אפילו בחודש הקרוב. יש סבירות יחסית גבוהה שיהיו באזור רעידות אדמה נוספות בימים הקרובים". בנוגע למיקום הרעידה, הסביר חמיאל כי האירוע התרחש במפגש בין מקטעים על השבר הסורי אפריקאי.

תושבת אפיקים, לילי בר ניב סיפרה גם היא הרעידה הורגשה בביתה. "המיטה זזה, קדימה, אחורה, ימינה, שמאלה. הארון משמאלי נטה ליפול. היה מפחיד, ממש פחד מוות. הסתכלתי על התקרה, לראות שלא ייפול משהו".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12