עמירם אושרי, חולה קורונה 210, נמצא בבידוד בבית מלון דן פנורמה בתל אביב מאז שאובחן כי נדבק בנגיף. לינה ממושכת בחדרים מפנקים בבית מלון עם ארוחות עד לחדר וכל זה בחינם נשמע אולי לרבים כמו אטרקציה גדולה, אבל לטענת אושרי האווירה במקום הופכת למתוחה ככל שימי הבידוד מתארכים.

"זה מרגיש כמו נצח, הכל הופך לשגרה", סיפר אושרי ב"חדשות הבוקר", "עבודה מרחוק, לימודים, אוכל, קצת סיבוב למטה לספוג ויטמין D ועוד יום נגמר. יש פה אנשים מכל פלח האוכלוסייה - מבוגרים וצעירים, דתיים וחילונים, ערבים ויהודים, ומתחיל להיות סיר לחץ מטורף. השיח הוא, 'איזה חולה אתה? איזה מספר אתה? ממי נדבקת? איפה נדבקת?'".

אושרי טען כי השירות הרפואי שהחולים מקבלים לוקה בחסר בכל הקשור להתנהלות הבדיקות, שהן למעשה כרטיס היציאה של החולים הביתה: "יש אנשים מכל קופות החולים ואין אחת שנותנת את השירות הראוי. לא יכול להיות שיש אנשים שעושים בדיקה יום אחרי יום, זאת אומרת שלושה ימים ברציפות בדיקה. זה לא אפקטיבי. אנשים צריכים תרופות ואין להם מושג איך לקבל אותן. אנחנו דורשים שקופות החולים יביאו נציגים לבית המלון ויבינו מה באמת קורה פה, שירגישו את היום יום שלנו וייתנו מענה ואוזן קשבת".

אתם נערכים לקיים את סדר הפסח בבית המלון?
"יש קבוצה של חבר'ה צעירים שלוקחים את העניינים לידיים ומארגנים, אבל ההנחייה שקיבלנו מפיקוד העורף היא שאת הארוחות שאנחנו מקבלים נאכל בחדרים. אם נפעל לעשות ליל סדר משותף, זה יהיה בניגוד להנחיות שלהם".

נוצרים קשרים מעניינים, אולי אפילו רומנטיים, בין המבודדים?
"יש פה הרבה מאוד צעירים ממסיבות הפורים ולאט לאט רואים את מערכות היחסים נרקמות להן. אולי יהיו גם חתונות קורונה, אמרנו שיש פה מניין ולכן אפשר לעשות גם חופות, להבדיל משאר המדינה".