נהוראי דוד-בליתי, צעיר תושב בית שמש טוען כי הותקף באלימות קשה על ידי המון חרדי לאחר שתיעד את "משמרות הצניעות" הפועלות בעיר. בסרטון שצילם הוא נראה מוקף על ידי קבוצת חרדים שהחלה לרדוף אחריו. הבוקר, כשהוא חבוש בידו וחבול בראשו הוא התראיין ל"חדשות הבוקר" וסיפר את גרסתו לאירועים.

"הוצאתי את הטלפון שלי, עמדתי וצילמתי. כשהתקרבתי אליהם מצאתי את עצמי תוך שניה על הריצפה, חטפתי פיצוצים מכל מי שהיה שם והתעלפתי אחרי חצי דקה", לדבריו הוא היה בסכנת חיים של ממש. "ניסיתי לצעוק אבל לא יכולתי, עד שכונני מד"א הגיעו והצילו אותי. עוד שניה היו אומרים בחדשות שנרצחתי, זה ממש נס שניצלתי".

יש לציין כי גם בסרטון שצילם בעצמו, נראה נהוראי ספק מתגרה בכמה מבין אותם חרדים שלדבריו היכו אותו. "לא התגריתי באף אחד, הם פשוט רוצים שכונה "נקיה" שיהיו בה רק חרדים. כשיצאתי מבית החולים הלכתי למשטרה ומסרתי להם שמות של שלושה אנשים שהובילו את התקיפה שלי. שוטרים באו הביתה והחתימו אותי על טופס שאם יקרה משהו אני לא אתקוף בחזרה את החרדים, הם לא מטפלים בזה כמו שצריך".

"הם התנפלו עליי כי אני גר פה בשכונה ואני מה שנקרא "חרדי נושר", מבחינתם ירדתי מהדרך והם מנסים להוציא מהשכונה כל מי שהוא כזה", התייחס הצעיר למה שהוביל לתקיפה שלו. כשנשאל איך מגיבים הוריו לתקרית הוא הפתיע: "אבא שלי מצדיק את התוקפים החרדים ואומר שאם אחזור בתשובה הכל יהיה בסדר, אמא שלי לא אומרת שום דבר על זה, אין לה מה להגיד".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12