גיבורי "נינג'ה ישראל" האהובים והוותיקים מהעונות הקודמות מתאמנים בימים אלה לקראת העונה החדשה שתעלה בקרוב במסך ערוץ 12. הפייבוריטים ימצאו השנה שורה של מתמודדים חדשים וחזקים שרוצים לנצח אותם ולקחת מהם את התהילה.

אחת המתמודדות האהובות ביותר, ספיר פישלזון מאיר, מי שעשתה היסטוריה והייתה לאישה הראשונה שלחצה על הבאזר, תלווה השנה את חבריה למסלול ולא תתחרה בעצמה מסיבה משמחת מאוד: היא בשבוע ה-40 להריונה. "אני הכי מקנאת בעולם, לא מסתירה את זה", הודתה פישלזון מאיר ב"חדשות הבוקר", "אני רואה את החברים מתאמנים וזוכרת איזו תקופה מדהימה זאת תקופת האימונים, היא הכי כייפית בעולם. אני מאחלת לכולם בהצלחה ואחייך אליהם מהצד, רגועה".

פישלזון מאיר נזכרה באותו רגע בלתי נשכח כשסיימה את המסלול: "לקח לי זמן לצפות בזה, הייתי כל כך בשוק ורק אחרי שהכל נרגע צפיתי. לפני כמה ימים הראתי את זה לבן שלי, הוא כבר גדול ומבין. מאז, הוא כל הזמן אומר לי, 'אמא נינג'ה'. יש לי ילד מאוד אנרגטי, הוא קופיקו לא פחות ממני. קשה לי לא להיות מאוד פעילה פיזית עכשיו בגלל ההיריון. לא יודעת איך בעלי מעדיף אותי, מתאמנת לנינג'ה או הריונית", צחקה.

מה יותר קשה, לעבור את מסלול הנינג'ה או ללדת?
"לידה זו חוויה שונה. חווית הנינג'ה אמנם מלחיצה אבל היא נעימה, הלידה קצת פחות נעימה. עם זאת, אני חייבת לציין שאת הלידה הראשונה אני כבר זוכרת לגמרי כחיובית. שעות עד שמשהו זז, אבל ברגע האמת הוא יצא כמו נינג'ה".

עד כמה ההישג הגדול בתחרות הנינג'ה שינה לך את החיים?
"לא חושבת שהוא שינה לי את החיים, אבל כן הייתה לי השפעה מדהימה על נשים. לא חשבתי שזה יוביל לזה. קיבלתי המון הודעות ושיחות מנשים לגבי העונה הבאה, הן מתכננות לגשת ומאמינות בעצמן גם אם לא עשו ספורט לפני כן. מדהים לראות את זה".