על פי ההערכות סופת ההוריקן "פלורנס" צפויה להכות מחר (שישי) בחוף המזרחי של ארצות הברית. הסופה בדרגה 3 אמורה להיות ההרסנית ביותר שפקדה את האזור הזה ב-30 השנים האחרונות, עם רוחות של יותר ממאתיים קמ"ש ו-750 מילימטרים של גשם שצפויים לרדת, ולגרום לשיטפונות כבדים. מיליון איש כבר הצטוו להתפנות מבתיהם אך מיליונים נוספים נותרו במקומם.

יפעת אלול היא ישראלית המתגוררת בדרום קרוליינה, אחד האזורים בהם הסופה צפויה לפגוע. בראיון עם נסלי ברדה ב"חדשות הבוקר" (חמישי), סיפרה יפעת על המצב. "יש תורים מטורפים בתחנות הדלק, אין גז באף מקום, הסופרים כבר סגורים. כולם אטמו את הבתים בעצים והציבו שקי חול בכניסה לבית. אגרנו אוכל ומים, נותר רק להתפלל שהכל יעבור בשלום".

על החלטתה להישאר בביתה יחד עם ילדיה ולא לעזוב את האזור אמרה יפעת: "כל אחד מקבל את ההחלטה על עצמו. אני אמא לשלושה ולא חושבת שזה נכון לארוז ולהתחיל לנסוע. לכל מקום יקח לפחות עשר שעות להגיע ואי אפשר לדעת אם הדלק יספיק. יש מצב להיתקע גם שבוע בכביש ואז מה נעשה?".

"זו לא הפעם הראשונה שאנחנו עוברים סופה אבל הפעם היא נראית לי יותר רצינית", ציינה הישראלית. "הכנו את הילדים שהולך להיות גשם רציני ורוחות קשות, הם רואים שאין בית ספר ושהכביש סגור. כדי לא להיכנס לפאניקה אפילו לקחנו אותם לבריכה כי היה מזג אוויר נעים. אנחנו משתדלים לנהל סדר יום נורמלי ולשדר להם שהכל יהיה בסדר".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי, 06:15-09:00 בקשת, ערוץ 12