העימות בין חבר הכנסת אלעזר שטרן ("יש עתיד") לשרת התרבות והספורט מירי רגב נמשך. לאחר דבריו מעוררי המחלוקת של שטרן בכנסת כלפי השרה: "אני יודע איך התקדמת בצבא", הוא הגיב בראיון ל"חדשות הבוקר" על הביקורות שספג.

"אני לא חושב שחציתי קו", אמר שטרן, "עובדה שגם רגב לא הגיבה מיד ולא חשבה שחציתי קו. אף אחד מעולם לא שמע ממני הערה סקסיסטית. היא הבינה בדיוק על מה דיברתי, על התנהלותה התקשורתית בצבא. היא מכרה את הצבא לתקשורת כשחיילים שלנו נהרגו".

לאחר דבריו הציג לו ניב רסקין קטע מראיון לחיים אתגר בתוכנית "הכל אישי" בה סיפרה מירי רגב על כך שלטענתה הוטרדה מינית בשירותה הצבאי. שטרן הגיב לדברים בחיוך רחב ורסקין ביקש ממנו להסביר. "אגיד לך למה אני מחייך, כי אני לא מאמין לאף מילה שיוצאת לה מהפה", הסביר שטרן, "אני לא אומר שהיא לא הוטרדה, אבל יום אחד ידעו בדיוק מה קרה איתה", אמר חבר הכנסת וסירב לפרט.

רגב בתגובה: "קנאי, שקרן, איש קטן"

"בצחוק ובהתנהלות שלו הבוקר שטרן הוכיח שהוא שיקר", הגיבה רגב ב"חדשות הבוקר" לדברי שטרן מוקדם יותר. "הוא כל הזמן עושה מניפולציות ואומר שהתכוון לחנפנות. מי שהיה החנפן הגדול ביותר זה הוא, בזמן שירותו כראש אכ"א הוא הדליף מסמך על חיילים ליאיר לפיד שהיה עיתונאי, ובכך בעצם שמר לעצמו מקום במפלגה".

השרה המשיכה ותקפה את הח"כ בחזרה: "שטרן צריך להיות גבר ולהוכיח את הדברים שלו. למה הוא התכוון? דבריו הם כתב אישום כלפי המפקדים שקידמו אותי בצבא וכלפי נשים שקודמו בצבא, אין לי שום כוונה לשתוק לו. הוא מבחינתי שייך לאלה שרומסים נשים ואת כבודן, לא מסוגל לראות נשים חזקות שמתקדמות".

"הוא לא יכול לספר מה היה כי הוא לא יודע", התייחסה השרה לתוכן הדברים. "אמרתי אז לחיים אתגר על ההטרדה המינית ומבחינתי זה נסגר, שיגיד מה שהוא יודע! שקרן, אני והוא התקדמנו באותה דרך, קריטריונים והמלצות מפקדים. אם הוא יודע משהו אחר שיגיד. ביקשתי משר הביטחון והיועמ"ש לבדוק ולחקור את כל המפקדים שמינו אותי לתפקידים ואם משהו לא היה כדין שיפרסמו את זה, כי זו עבירה פלילית להתקדם ככה. הוא איש קטן, קנאי שלא מסוגל לראות את ההצלחות שלי, אבל לא יעזור לו. הוא ימשיך לסבול והאמת צריכה לצאת לאור. אם הוא יודע משהו שיגיד, שיתבייש לו, אני אומרת לו: YOUTOO#. מקומו מחוץ לחיים הציבוריים, יאיר לפיד צריך לשלוח אותו הביתה. הוא העליב אותי, לא הגבתי מיד כי רציתי שיתעסקו בחוק הנאמנות אבל אחרי שהנושא עלה מובן שאגיב".

 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12