אירוע חמור הלילה בראשון לציון: רצפה קרסה בבניין שעובר תמ"א ברחוב חנה סנש בעיר. צוותי כיבוי והצלה פעלו במבנה כדי לחלץ מבין ההריסות שלוש נשים שנפגעו כתוצאה מקריסת הרצפה. הפצועות פונו לבית החולים אסף הרופא עם חבלות בגפיים.

קריסי בן סימון נפצעה בתקרית באורח בינוני והבוקר שיחזרה את שאירע. "אני גרה בקומה הראשונה בבניין שנמצא בתמ"א. מתחתיי יש שכנה שגרה בקומת הקרקע", תיארה בן סימון ב"חדשות הבוקר", "השכנה התחילה לצרוח שחצי חדר קרס ושהבת שלה החליקה לתוך בור. ירדתי למטה כדי להושיט לה עזרה. הרצפה נפתחה, נפער בור של שלוש וחצי מטרים, החדר קרס כולו כלפי מטה".

בן סימון ניסתה למשוך החוצה את בת השכנה שנפלה לבור. "לקחתי מגב, החזקתי בדפנות הדלת ואמרתי לשכנה, תחזיקי בקצה המגב כדי שלא אפול גם לבפנים. ניסיתי למשוך אותה החוצה, אבל ברגע שהיא נגעה במגב הרצפה מתחתיי קרסה למטה. קרסתי עם הרצפה. ארון ארבע דלתות שהיה מונח מצד ימין נפל עליי וקבר אותי בתוך החול. שמעתי את הצעקות מסביב, את פאני השכנה צורחת, את הבת שלי בהיסטריה, אבל לא יכולתי לזוז".

אלה בוודאי רגעים מפחידים מאוד.
"לא ידעתי מה נפגע אצלי ומה לא נפגע, אם הידיים והרגליים עדיין עובדות. החתן של פאני שהוא חובש פרמדיק הרים לי את הראש ואמר, 'קריסי, אל תפחדי, אל תדאגי, מכבי האש והאמבולנס בדרך, אני מחזיק לך את הראש'. לא באמת הקשבתי, ראיתי את המוות מול העיניים".

עדות הפצועה מקריסת הרצפה בראשון לציון (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
קריסי בן סימון | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

מאילו פציעות את סובלת?
"מכות יבשות וחתכים. חוץ מטראומה נפשית יצאתי מזה בנס מאוד גדול. מפחיד שילדה בת 16 הייתה צריכה לראות את אמא שלה קבורה מתחת לחולות. קשה לי לדבר על זה, זה מחזיר אותי אחורה. מה שקרה פה מפחיד ביותר".

שמעתם משהו מהקבלן שאחראי על התמ"א?
"הדירה עצמה סגורה עכשיו כמו זירת פשע. אסור להתקרב לבית. כשהייתי בחדר הטראומה באסף הרופא הבת שלי סיפרה שראש העיר, מהנדס העירייה והקבלנים היו פה. מה אמרו, מה עשו, האם מפנים אותנו לדיור יותר בטוח, אין לי שמץ של מושג".