איך קורה ששלושה בני אדם מוצאים את מותם בתאונה בדרך זהה – התנגשות עם משאית שחונה במקום קבוע, ושום דבר לא קורה כבר שנים? אמש (שלישי) נהרגה נהגת שנסעה ברחוב מוטה גור בבאר שבע לאחר שלא הבחינה במשאית. שלושה שבועות קודם לכן, איבד כך רוכב אופנוע את חייו במקום ולפני ארבע שנים, נהרג שם רוכב אופנוע אחר, אלמוג פרג ז"ל.

אילון פרג, אחיו של אלמוג, התראיין ל"חדשות הבוקר" (רביעי) וסיפר: "כבר כששמענו על התאונה לפני שלושה שבועות אמרנו שהיא הייתה יכולה להימנע אם היו מסיקים מסקנות מהתאונה בה אחי נהרג. לשמוע על תאונה שלישית שם זה כבר ממש מחדל". האבסורד הוא שבמקום מוצבים כבר שלושה שבועות עמודים, אבל התמרורים לא הוצבו עליהם עד לתאונה בה נהרגה הנהגת. "המשאית חנתה במקום כחוק למרות שחסמה נתיב שלם, כי לא הוצבו תמרורים", ציין אילון. "הנהג לא אשם, הבעיה היא בתמרור. בוקר אחרי התאונה הוצבו התמרורים, היה אפשר למנוע את המוות של הנהגת בפעולה של שתי דקות. פנינו לעירייה ולמשטרה כבר לפני 4 שנים, לא עושים כלום עד שלא קורה משהו.

מעיריית באר שבע נמסר בתגובה: "התכנית אושרה על ידי כל הגורמים הרלוונטיים. בעקבות התאונה הקטלנית שארעה הלילה, סוכם עם משטרת ישראל כי העירייה תפעל להכין תכנית המסדירה מניעת חניה ועצירת רכבים כבדים לכל אורכו של רחוב מוטה גור".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון-חמישי ב-06:15, ערוץ 12