תיעוד יוצא דופן מכביש 40: יניב אלבז רכב על קורקינט בצומת הכותנה בסמוך לגבעת ברנר, כשלפתע נהג משאית סטה מנתיבו ופגע בו. כשאלבז ניגש להתעמת עם הנהג על מה שאירע, הוא זכה לתגובה אלימה ומאיימת.

"נסעתי לעבודה כמו בכל בוקר, עליתי על כביש 40 עם הקורקינט, כשלפתע הנהג שבר עליי את המשאית בזווית 40-50 מעלות", תיאר אלבז ב"חדשות הבוקר", "הוא פגע בי והעיף אותי לצד השני. כמעט נדרסתי, מטר לפניי עצר אוטו. לא עשיתי לנהג הזה כלום, לא היו דין ודברים בינינו. זה פשוט ניסיון לרצח".

"קמתי, בדקתי נזקים וברוך השם סבלתי רק ממכות יבשות, שריטות וקצת חבלות", המשיך אלבז, "הלכתי לכיוון המשאית בצליעה ובינתיים נהגים אחרים חסמו אותו. הוא יצא לעברם עם סכין שלופה ביד כדי להזיז אותם ואיים עליהם. יש עד ששמע אותו צועק 'יהודים מסריחים'. בהרגשה שלי - זה על רקע לאומני. זה היה בדיוק אחרי מה שהלך במדינה עם ההתפרעויות".

איך הוא הגיב כשפנית אליו?
"נשענתי לו על הזכוכית והוא ניסה לדרוס אותי שוב. דפקתי לו על המראה או על הדלת, אני כבר לא זוכר, והוא יצא עם סכין שלופה. רצתי לצד השני, החלטתי הפעם להביא אבן כדי להתגונן, חזרתי עם אבן ובשניות האלה הגיעה המשטרה".

תיעוד: נהג משאית פגע ברכב קורקינט בכביש 40 (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
רגע הפגיעה בכביש 40 | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

נחקרת במשטרה בעקבות האירוע הזה.
"אחרי שהייתי שלוש-ארבע שעות בבית החולים הגעתי לתת עדות והסתבר שאני נחקר תחת אזהרה. הוא הגיע לפניי למשטרה וטען שלא נגע בי ושנפלתי לבד, ושבגלל שבאתי אליו עם אבן הוא הוציא את הסכין. בסרטון רואים שזה לא נכון ובכל זאת המשטרה פתחה לי תיק".