פרסום ההקלטות של שרה נתניהו, בהן היא נשמעת צועקת על יועץ בשכר בשנת 2009, עורר סערה גדולה בשיח הציבורי וברשתות החברתיות. הבוקר (ב') פרסם ראש הממשלה בנימין נתניהו את תגובתו השלישית לפרסומים, בסרטון בעמוד הפייסבוק האישי שלו: "מי יודע איפה הייתה הקלטת הזאת ומה עבר עליה. אבל מה יש בקלטת? שרה מרימה את קולה בכעס, בשיחה שהוקלטה בסתר. אני רוצה לשאול אתכם: בתשע השנים האחרונות, מישהו מכם הרים את קולו בכעס, פעם אחת? פעמיים? הרבה פעמים?".

בני ציפר, מקורב לראש הממשלה ועורך בעיתון "הארץ", התארח ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, והגיב על הפרסום: "מה היא עשתה? היא עשתה דבר שכל אישה שהיא פמינסיטית, שהיא מודעת לעצמה שלא יקטינו אותה, שלא יעשו אותה פחות ממה שהיא, הייתה עושה. בוא נגיד שאנחנו לא חיים בשוויץ, גם עליי צעקו ואני צעקתי על אנשים, בין השאר גם על דברים כאלה. אני לא רואה פה שום דבר יוצא דופן, היא דמות לחיקוי של אישה אסרטיבית".

רוני מאנה, חברם לשעבר של בני משפחת נתניהו טען באולפן כי בהיות שרה אשת ציבור עליה להתנהג בהתאם. מאנה חשף לכאורה מקרה נוסף של צעקות מצידה: "אני ונתן אשל עשינו ליום ההולדת שלה מן קולאז' מאוד גדול, עם ארבעת אלפים תמונות שהוא הביא לי, קולאז' עם דמות שלה. ואז היא באה לקחת את התמונה, ואמרה 'אוי רוני כמה שזה יפה', ואז באה הדיפרסיה: 'אבל רוני איפה אני אשים את זה?'. אמרתי לה: 'שרה, נשים בגרם של המדרגות'. יש לה עיני נץ, היא נכנסה ופתאום התחלתי לקבל קללות: 'אתה מנוול, אתה מנוול'. שאלתי מה קרה. היא שמה לב שיש יותר תמונות של אבא של ביבי מאשר של אבא שלה, חשבתי שהיא תקפוץ מקומה 29".

כתב וואלה NEWS! אבי אשכנזי שפרסם את ההקלטות הגיב לטענות לפיהן אין ערך תקשורתי בפרסום ואמר, כי מאחר שמדובר באשת ראש הממשלה ובסביבת עבודה שמשפיעה ישירות על ראש הממשלה, יש חובה בפרסום ההקלטה. "ראש הממשלה הוא האיש הכי חשוב במדינת ישראל, הוא זה שמורה כמעט על כל דבר שקורה במדינה הזאת. יש מה שנקרא סביבת עבודה, מדובר פה ביועץ בכיר לראש הממשלה, אנחנו שומעם שנים על גבי שנים מעובדים זוטרים, יותר מפעם או פעמיים, על טרור בבית ראש הממשלה כלפי עובדים. אף פעם לא ראינו ולא שמענו באוזן איך זה נשמע באמת".

"חדשות הבוקר עם רסקין": ימי ראשון עד חמישי ב-6:15, קשת, ערוץ 12