אתמול (א') פורסמו העדויות החדשות בדבר נסיבות מותה של הצעירה בת ה-20, טוהר דוד ז"ל במסיבת טבע בדרום הארץ. על פי החשד, מארגני האירוע הסתירו את מצבה הרפואי כדי למנוע את סגירת המסיבה. במשך שעות ארוכות, כשהיא מפרכסת, הוחזקה טוהר בטנדר מבלי שיפנו אותה לקבלת טיפול רפואי. על פי הדיווחים, הפרקליטות צפויה להגיש כתבי אישום נגד שלושה ממארגני המסיבה - סעיף האישום עוד לא פורסם, גרימת מוות ברשלנות או הריגה. הוריה, ויויאן ואברהם ועורך דינם אפי נוה, שוחחו הבוקר עם ניב רסקין בעקבות העדויות החדשות.

"ההקלטות מטריפות את הדעת. ראשית אנחנו פה כדי לזעוק את הזעק האילמת של טוהר", אמר אביה של טוהר והוסיף: "טוהר פירכסה למותה. מארגני המסיבה ראו שהיא מפרכסת, היה את כל הסימנים שבעולם לראות שהיא מפרכסת. היא הראתה את כל הסימנים שבעולם שחייבים לפנות אותה".

"מדובר במוות מיותר לחלוטין, כולו נובע מתאבת בצע. אם היו נוהגים כפי שצריך להיות ומיד מפנים אותה היא הייתה נמצאת איתנו כאן עכשיו", אמר עו"ד אפי נוה, שמלווה את ההורים. "אחרי שהפסיק לה הדופק, ממה שהבנתי הם הזמינו אמבולנס. פינו אותה לצומת להבים, השאירו אותה כעשר דקות לבדה ללא דופק. הם אפילו לא נשארו לידה. היא הגיעה כאלמונית לבית חולים סורוקה. אותם מארגנים רקדו על הדם של הילדה שלי רק בשביל בצע כסף", אמר בכעס אביה של טוהר.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-6:15 בקשת, ערוץ 12